Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DVĚ SRDCE (Z PEKLA) NEN
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.1.2021 (08:32:29)


 Čtenář - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> Tyranie, šikana?

Nelze týrat ani šikanovat čistě virtuální anonymní identitu, která může být zrovna tak robot. Nebo cvičený šimpanz. A už vůbec ne tím, že si založíš podobný nick a imituješ nějaký "styl".

Se podívej na sebe. Odmítám akceptovat, že součást české populace je i takhle vehementně vypatlaná kráva, takže tě beru jako nějaký šprým. Beru to tak, že to je něčí vtip. Protože jestli tyhle kokotiny fakt myslíš vážně, tak jsi sama na odpis. Padni do mlýnku a nakrm trávník.

Ty tady něco meleš o totalitě? Vždyť jsi sama krajně despotická a komplet vypatlaná pitka s patentem na čtyřbitový rozum, která se furt v každém s výjimkou juliána, který tady ve skutečnosti tupě agresivně pronásledoval x lidí, snaží vyvolat výčitky svědomí konstruováním scestných obvinění, na základě nichž bys ouplně nejradši zaváděla omezující a šikanující opatření, protože to by tak hrálo, aby si někdo dělal prdel z falešných proroků a fašounských dementů.

"Každý, kdo má základní lidskou duchovní matrici, pozná, že julian je neškodný pro lidské myšlení, ale ty zasloužíš zadupat do země. Už ti to tady taky nějaký básník sdělil. Že zasloužíš po držce."

No, jenže to právě nějaký básník psal julkovi. Ale vysvětluj to tobě, že.

Ve skutečnosti každý, kdo si z tebe i jelimana julimana utahuje, prostě formou psychologické sebeobrany proti idiotům bojuje za zvýšení kolektivního IQ národa českého.

Prý:

"jako statisíce dalších v naší zemi se pod vlivem černého scénáře vývoje přes terorismus, uprchlickou krizi a následnou korona šikanu a upevnění totalitních metod prostě posunul k nacionálně - pravicovému myšlení"

To není myšlení. Myslící člověk se k ničemu takovému neposune, neb myslícímu člověku, dokonce i když je zlý, nakonec díky myšlení neomylně dojde, že postoje tohodle typu vedou k ještě horším scénářům.

Na krajně pravicové postoje musíš být nejen zlá, ale navíc blbá. I když si to sama, blbá, vůbec neuvědomuješ, omylem (správně) naznačuješ, že k přijetí takových postojů dochází pod jakýmsi vlivem (vnějších událostí) a taky díky neschopnosti ony události zpracovat. Musíš být blbá a zlá. K tomu, abys to omlouvala, už zlá být nemusíš. Stačí být blbá a nedomyslet, co jsem ti právě vysvětlil. A to jsi. Vrchovatě. Tak jsem ti to vysvětlil. Očekávám vděk :D

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter