Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DVĚ SRDCE (Z PEKLA) NEN
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 22.1.2021 (08:32:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Co si dovolí lidi, zpracovaný globálně mocenským systémem. Neuvěřitelné.

Vychovaný materialistickým ateismem a totalitním systémem, stačí absence základní lidské empatie a je z toho doslova Mengele na internetu. Ač nevěřím tomu, že je to něco jiného než Trol NWO, tak tenhle samozřejmý přístup, že má někdo právo psychicky týrat a šikanovat každého s jiným názorem, než co se říkalo na nějaký přiblblý cynický škole Nového Světového Řádu, tak tohle se musí stopnout. Už je těchto samozřejmě šikanérských chlapců AŽ AŽ.


Julovi se omlouvám, že mu tu spamuju, ale já se neudržím, když mě napadá takový hovado, tak samozřejmě zpracované propagandou esesáckých iluminátských sviní.

Co je proboha těžkýho pochopit na multidimenzionalitě časoprostoru a faktu, že v galaxii už dávno existují vyspělé civilizace, které o nás tím pádem logicky vědí už statisíce let?

A když někdo tuhle logiku nedává, tak ať prostě drží hubu. To je nový věk.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter