Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Gender, misogynismus, feminismus a lidi 3
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 24.2.2021 (00:33:16)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2.2021 >





Čtenář - 23.2. > čtenář> "TELEPATOLOGIE" JE DOBREJ HUMOR. ŠKODA JEN, ŽES NA NĚJ SKORO JISTĚ "PŘIŠEL" OMILEM.


Čtenář - 23.2. > No super! Hele jíťo, když máš ten kanál na filipa, mohla by ses na něco zeptat? Jaký je jeho názor na toho advokáta, co se ho po jeho smrti snažil glorifikovat (i když spíš povozit se na jeho „slávě“)? Na všechno to zesměšňování mrtvýho, který, díky němu, probíhá dodnes. Podle mě se zlobí. Moc se zlobí. A svému advokátovi navěky odepře právo hrabat se v prdeli. Jak je to, zeptej se. Tvá Máňa, zvaná Bohunka



čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.2. > čtenář>


Já s ním nejsem v telepatickém spojení, ale zažila jsem ho bezprostředně po smrti, kdy se na mě přišel podívat a diil se, že nefetuju a pak jsem si na něj jednou vzpomněla během multidimenzionální války a uviděla jsem, že už je doma ve sféře a že je rád, že mě nezabil, protože ze sféry už viděl a chápal, co by to byl za průser.
Jinak s ním v žádném telepatickém spojení nejsem, jako persona mě nenadchnul, ale že bych vůči němu projevovala tak brutální neúctu, jako jeho údajní "kakamarádi", duchovní stoka našeho vesmíru, to ne.



Čtenář - 23.2. > čtenář> když se snažíš zalhat telepatologii, jsi s nim minimálně ve vztahu telepatetickém. taky moc hezký. a koukej julovi vysvětlit, proč někdy píšeš přihlášená a jindy ne. milenci musí mít v mezi sebou jasno, nejen podobný vřídky na pohlavních orgánech.



čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.2. > čtenář>


Hlavně mám základní lidskou slušnost, na rozdíl od vás - temnoty stoky vesmíru.
Z tebe se ty zrůdo mengeloidní dá jedině blít.
Jsem nesmírně spokojená, jak jste se odkopali.
Ani jsem nečekala, že se mi něco takovýho povede, myslela jsem si, že se budu muset spokojit s těmi fašizujícími SS názory na lidi, jako "zeminu" a potřebu psychopatů ve vedení společnosti. A vy mi dáte takový dárek.
Na případu Sklenář je naprosto jasně vidět, co jste za kvalitku - prej kamarádi.
Kdyby ses mu vyblil na hrob, pohanil bys ho méně.



Čtenář - 23.2. > čtenář> poprvé si něco správně pochopila:). ty dobračko, co by se nelíp uspokojila pohledem na vyvražďování nějaký tý jedný miliardy. a i kdyby ne lidí, stejně. jo, povidej mi ještě něco o mý bezcitnosti, prosím!



čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.2. > čtenář>


Stoko - tenmnoto - trollíku NWO - vy jste nás chtěli utopit v krvi, já jsem tady s GF proti vám.
Už ses jednou odkopal.



čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.2. > čtenář>



Takový mrdky jako ty škodí společnosti, sereš a vytáčíš nehorázný množství lidí, ti lidi stejně jako já rádi uvidí takový jako ty mrtvý.
Že je vás 800 milionů? Infiltrací temnot?
Když to vyvraždí GF, je to humánní a pro-lidské.

Díky, pod mým příspěvkem, kde je jasně formulováno nutnost vymícení temných, jste se jednoznačně ukázali, že jste temný.
DÍKY!!!!



Čtenář - 23.2. > čtenář> Prosim. Ale laskavě se neser do vztahu, kterej jsme s Filipem měli. Nic o něm nevíš. Jestli by z něčeho blil, tak z tý dehonestující snahy se na něm povozit advokátem, případně keců haluškový jíťi, za kterou, prý, má speciální potřebu chodit. Navzájem jsme si zaživa nadávali, pěkně do očí, s tim by problémy neměl. Za tvý výkony bys dostala pěstí.



čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.2. > čtenář>



Podle mých zážitků se mě pokusil zabít, když byl ještě živý, slovy a okultním činem, zaplatil životem a dostal se do sféry, kde byl rád, že umřel on a ne já, protože jsem prostě důležitá ve válce proti NWO.
Nazdar.

Vy vychcípáte, pozabíjí vás GF, protože jste stoka temnoty.
Nazdar.

Brečte si chudinky o mý nehumánnosti jak chcete.



Čtenář - 23.2. > čtenář> Děkuju za povolenku, po ničem víc jsem netoužil. A jen pro lehkou orientaci: žádnýho Skleníka jsem nikdy neviděl. Až když byl mrtvej, začal se ho tady rýp snažit zbožštit. A teď jsem půl dne pouze jemu "zděloval" jisté radůstky. Tys byla nástroj, dokonce ani to ne, jen prostor. Nic to nemělo společnýho s tvejma haluškama a už vůbec posmrtnym setkávání vyteplenců. Jinými slovy: taky je u vás dneska taková mlha?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter