Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez katarze - Draculina snad po letech promine - její foto. z kolekce něžný vrah
Autor: anae (Občasný) - publikováno 10.5.2021 (20:29:20)


 Čtenář - 14.5.2021 > čtenář> tohle jsou prostě kruté boje - jakmile jsou lidi stupidní, proti černokněžnickému NWO nemají šanci. Jediné řešení je dimenzionální růst a vědomá společnost využívající svůj potenciál.
Koho ty zrůdy stáhnou do smrti, toho stáhnou do smrti, očkování je jejich nástroj.
Není to nějaká zlá samovůle nějakého pánbíčka, je to výsledek multidimenzionální války a řešení, jak z těch sraček ven.
Tupí idioti vysmívající se mystice prostě překážejí a jejich likvidace vlastním rozhodnutím nechat se oočkovat už je nevratná věc - pokud jsou rozhodlí, už je nic nezastaví a pokud jsou ty vakcíny zabiják, tak prostě zkapou.
Pro ty, kteří těmhle ojebávkám nějakých černokněžníků nevěří, se blýskne na lepší časy.
Jakkoliv je to kruté.

S masou prototalitních nevědomých bezvěrců se už nedá nic dělat a je naprosto nepřijatelné, aby stáhli celé lidstvo do zkázy.
Je jich boužel víc, než co si kdo kdy, kdo šel do téhle války, dokázal přiznat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter