Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROKLÍNÁM
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 18.6.2021 (06:02:53)


 analfagot (Stálý) - 21.6.2021 > čtenář> anonyme, já ti to rád vysvětlím! I kdyby to byla ta samá báseň, jako že v ní jsou dle anála změny, tak to má veliký smysl! Proč? Protože lidé, kteří mají rádi poezii si ji rádi připomenou třeba stokrát, tak jako ty si pustíš píseň stokrát jednu a tu samou, tak poetové si rádi přečtou báseň! Jestli se ti nelíbí, ok, tak ji nečti, ale tyhle tvé kecy nemají smysl, jestli soudíš lidi podle svého vkusu, tak tady nemáš co dělat. Dle tvých mnohačetných urážek našich básní se ti nelíbí! Já bych spíš řekl, že je neumíš přečíst a nebo je téma na tebe moc složité, ale každopádně-PROČ tu tedy stále jsi??? Vím, že mi na to neodpovíš, avšak věř, že já si myslím své, a mám jako obvykle pravdu! Tak přidej, ať má anál nějaký počinek, nějak mu vyschla inspirace a v počtu sledování jsem ho už předehnal! Zkus zapojit Inku, Zkoušku, Slováky, ať se to trochu hýbá...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter