Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pijavice nepijí krev očkovaných
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2021 (20:43:12)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.12.2021 >



https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/sef-pfizeru-posilujici-davky-budou-kazdy-rok-40380030

Šéf Pfizeru: Posilující dávky budou každý rok
Dnes 18:11
Zdeněk Nevělík, BBC, Právo

Třetí, čtvrtá, pátá dávka proti covidu-19, a tak dále každý rok. Předpokládá to Albert Bourla, šéf americké farmaceutické společnosti Pfizer.

""""

Bedřich Zítko
Před 1 hodinou

Jste se normalne zblaznili, obelhali jste nas, ukradli jste nase nadseni pro vakcinaci, ktere tady bylo s obrovskou nadeji od jara a vy muzete jednoznacne za to, ze chut obcanu s vami spolupracovat( nechavat se ockovat, co chvili) pomalu opadava. Vy nechcete vyvinout lek, vakcinu, ktera se poda jednou a je klid, vy chcete rejzovat az do skonani sveta a verim, ze i kdyby to chtel nahodou Covid zabalit sam a zmizet, vy ho zase radeji rozsirite, to aby se trilionovy byznys tocil dal. Hanba vam, proklinavam vas a to jsem ockovany, to jsem uveril, pcheee, pry tecka, Tecka? Spis zpaTecka, nemyslite? Kdo prijme odpovednost za to, ze nam lhali? Vy proste chcete, aby vsichni byli nyni naockovani, presto aby vsichni ale dostali Covid a strasne si prejete, aby dalsi mutace vyvolala zajem( prikaz povinny) k dalsimu ockovani. Jste parchanti a vlady sveza jsou slabe a neschopne zastavit jak Covid, tak vas, parazity.

""""





Tak snad se lidi začnou probouzet po těchto vyjebávacích tlacích, kdy evidentně podvodná vakcína, o níž tzv. "dezinformace", které chce EU uzákonit jako trestné a oficiální cenzurou ničené, přinejlepším tvrdí, že jde o peníze.

Ne ne, je to genocidní projekt.

Kdo tohle spolkne s navijákem, je prostě pitomý a na následky dalších a dalších vakcín pojde.

On už teď je problém, že lidi už mají ty dvě dávky a jejich krev je tím pádem minimálně zmagnetizovaná.
Nechutný.

A tak vláda chce nařizovat povinné očkování, kde se člověk bude muset vyplatit, aby ho nechali žít, nebo prý půjde rovnou do kriminálu, asi bude oddělení pro politicko.covidové vězně, nebo rovnou ty gulagy???


No prostě je to na zvracení, kdo nevidí totalitní nátlaky a nabírání společnosti směr zkáza, není snad ani kompetentní člověk k tomu být doopravdy člověk.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter