Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > Eaea> 


Během dimenzionální války jsem musela vyřešit lidstvo a nepřátele a i když jsem třeba pročítala diskuze na IDnes, hrdinně jsem to zvládla naprogramovat na likvidaci 10% infiltrace do lidské rasy.
To byl konec 2020, tehdy jsme měli zvládnutou hrubou část dimenzionální války, Reptiliáni už tehdy museli opustit planetu, vytvořil se základní prostor pro lidstvo, ať se ukáže, kde je jeho vůle.

No - z likvidace 10% infiltrace udělali lidi sami likvidaci 50% populace.
Tzn. z potenciálního programu, který byl nastaven co nejpříznivěji pro lidstvo, udělali totální spoušť.

Stačilo málo - aby o 20% populace více začalo být aktivně v odporu proti covid debilizaci, kdyby se od začátku ozvalo daleko víc lidí proti očkování, nemohli to NWO dotáhnout do tak absurdních psychedelických podob, jako je Rakousko, nebo Austrálie.
Lidi jsou děsivý přízrak, vlastně se nemůžu dočkat, až budou ti očkovanci pryč.

Neobstáli by ani jako zvíře - jsou tupí, ve volné přírodě by okamžitě zdechli, nefunguje jim intuice, instinkty a zdravý rozum.
A jako člověk jsou se svou spirituální náplní anomálie.
Jsem přesvědčená, že ta polovina lidstva, co zemře, je děsivá kosmologická anomálie.

Jinak očkovaní jsou nemocní tím covidem non-stop. Já nejsem očkovaná, konečně jsem to asi chytla, od člověka, který to má diagnostikováno jako covid a ten to chytil od očkovaného s covidem.
Chřipka - a to zdá se ještě lehčí. 2 dny horečky a trochu rýmička.
V životě jsem prošla nejméně 3x chřipkou a tohle je proti tomu čajíček.
Nejhorší chřipku, která nesla charakteristiku toho, čím strašili jako covidem, tzn. s kašlem, kdy má člověk pocit, že mu odlítnou plíce a umře a s týden trvajícími horečkami, jsem měla už 2013.
A nikdo nechtěl žádný globální očkování.
Očkování je pro dementy.

Snad začnou probíhat kolapsy těch sportovců atd. - ti jsou na očích, píše se o nich.
Buď budou třeba fotbalisti běhat po hřisšti pomaleji, nebo začnou padat jak přezrálé švestky - kdyby se to dělo, bylo by snad možné jim na podzim s povinným očkováním zavřít huby.

A tchýně se plete s elektrikou - to jí vyjde na stejno. Nedoplatí se.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter