Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)


 Eaea (Občasný) - 4.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Na konci 2020 jsem neměla tucha, co je to reptilián😂. Tou dobou jsem měla úplně jinačí starosti (druhý mimčo). Že nějaký takový potvory existujou, čtu až poslední půlrok. A to jenom díky tomu, že někdo tenkrát na telegramu Volnýho bloku sdílel něco o adrenochromu a já byla zvědavá co to je, tak jsem si o tom pustila nějaký videa. Hodně nocí jsem pak probulela, protože na net koukám nejvíc večer, až spí děcka. A když už jsem usnula, tak jsem měla jednu noční můru za druhou. Vůbec se divím, že telegram ještě funguje.
Jo covid je rýmička, za ty poslední dva roky, co se to pojmenovalo covid, jsme to měli doma už 3x. Vždycky co první začalo naší starší dceři cca dva dny po tom, co se vrátila po víkendu od babi a dědy (oba očko), taková náhoda 😂. Očkovat bych se proti tomu teda nenechala, teď už vlastně ani proti tetanu, z jakýkoli vakcinace jsem díky tomuhle blázinci vyléčená. Ale protože doktoři jsou očkovaní skoro všichni, pediatři dokonce z 95%, tak asi jednou očkovat nebude mít kdo. Ale hned tak to asi nebude, zatím čtu, že padaj ti sportovci a piloti s letadlama.
Jo a tchýně snad tu elektriku zaplatí doufám, u nás ji nechci na dýl, než na dobu nezbytně nutnou na vypití jednoho kafe.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Eaea
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter