Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2022 > Eaea> 


Já jsem nikdy nějaké repiliány nestudovala, o celém NWO jsem měla mlhavé ponětí, četla jsem Stevena Greera, nebo Ivo Wiesnera.
Nakonec jsem ale v zážitku, kdy jsem byla kontaktována Galaktickou federací a prožila na jejich straně válku proti NWO, načerpala zážitky a zkušenosti, které potvrzují všechny tyto teze.

Stávalo se mi, že jsem informace z vlastní zkušenosti, informace přijaté ze strany Galaktické federace, později nacházela na internetu, už o nich věděl někdo jiný.

NWO jsou primitivové, nicky a vagabundi, špína. Je to "vesmírný vir".
Vyniká tím, že ničím nevyniká, jen primitivním nátlakem a násilím, etiku to nezná.
Je to struktura Odpůrce Stvořitele.

Musela jsem být extrémně cynická, abych přežila, naštěstí jsem neslyšela reálné zvuky, jen několikrát jsem slyšela nářek mučených žen, ne dětí ... bylo to hrozné.
V podzemí bylo skutečné peklo, ale ne to mytologické.
Mimozemské a satanistické, sluhové Odpůrce Stvořitele.

Můžu chcípnout, když vidím, že se lidi dávají na stranu takových zrůd a nenávidím ty lidi.

S tou tetanovkou taky váhám. Už to nechci, žádnou injekci. parazity a nějaké nano.sračky do krve.
Beru to tak, že buď se tu do několika let, myslím tím tak maximálně ještě ten příští rok, tento zrůdný NWO režim stopne a pak se rehabilituje i zdravotnická péče od NWO, aby zase sloužila lidem a když ne, ... , tak jsem ráda, že nemám děti.
Protože když si to člověk hodí, nikomu se nemusí zpovídat.

Pořád věřím, že NWO padne - tohle nebude trvat věčně.
Spíš jde o to, přežít tento a příští rok.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter