Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)


 Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> K tomu Vodnáři bych byla skeptická, matka byla vodnář a o nějaké duchovní rozvinutosti se v jejím případě mluvit vůbec nedalo, kdyby dneska žila, fandila by NWO ze všech nejvíc. Kdo vůbec vymyslel astrologii a věštění všeho druhu? Ne ti stejní, co náboženství?
Co se dětí týče, vrátit se nedají (jsou dny kdy bych to fakt brala), člověk holt musí pracovat s tím co má. Vidím to tak, že aspoň nepodporuju cancel culture, to by se NWO líbilo, když chtějí vylidnit planetu. Stejně mám trochu podezření, jestli oni se nás jen teď se vším tím očkováním, válkama a inflací prostě nesnaží jen vystresovat, aby lidi byli psychicky na dně. Budou sebevraždy a vraždy z nenávisti a nemoci za strachu (a z vakcín) a čím víc, tím líp pro ně. Jsou jako gestapáci, co u nás v r.1945 popravovali vězně, přestože už věděli, že válka je prohraná a nic tím nezískají, ale chtěli ještě pozabíjet co nejvíc chudáků (bratra mojí prabáby takhle popravili). Takže teď jestli planeta si půjde frekvenčně nahoru, stačí lidi udržet frekvenčně dole dostatečně dlouho a mají vystaráno, ne? Vyhrát sice nemůžou, ale můžou vzít miliardy duší s sebou. Jako nevím no, ale přijde mi to tak. Takže za mě z pohledu obyčejnýho člověka, co nemá šanci moc věcí ovlivnit, vidím jako nejlepší řešení se nestresovat a doufat, že ta planeta to nebude natahovat na tisíc let.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Eaea
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter