Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)


 Eaea (Občasný) - 5.4.2022 > PřilítliMimozemšťani> Uršula je tak zlá, protože má děsný jméno. Nee vážně, co povídá moc nesleduju, páč to se nedá. Ale že je víc rakovin, problémů se srdcem a VAIDS jsem četla. Kolem mě nikdo nic nehlásil a to jsou očko fakt všichni (možná proto je "nutná" ta 3. dávka)🤔. Uvidíme no.

Věk vodnáře. No astrologii rozumím jak koza petrželi. Prý potrvá dlouho, cca několik století, než ten nový věk "naběhne". Tož jestli to něco neurychlí, tak se tý změny asi nedožiju. Ale taky se nechám překvapit.

Dneska jsem na TG četla příspěvek, kterej jestli je z půlky pravda, tak by to mohlo být u nás dobrý. Je to trochu podobný tomu, co čtu tady (a fakt jsou mezi náma čarodějnice, ha!) 👇👇👇
Bohemie není žádným keltským názvem, jak nás kdysi učili, podle keltského kmene Bojové. Jde o přepis české historie.
Skutečný název BOHEMIE vystihuje národ BOHÉMOVÉ a znamená BOHEM VYVOLENÝ NÁROD. To je skutečný význam Bohemie.
Bohémové je jméno národa Slovanů, kteří ovládali, jak by jsme dneska řekli, nadpřirozené schopnosti. Tyto nadpřirozené schopnosti zůstali pohádkovým postavám v českých pohádkách. I peklo v českých pohádkách je spravedlivé, nikoliv toužící po pomstě.
Ale zpět k našemu území Bohemie. Toto území nacházejíce se v srdci Evropy má velice zvláštní vlastnosti. Má podloží se zvýšenou radioaktivitou než zbytek světa. Stačí si vzpomenout na dvoje vyhlášené lázně, které mají léčivou radioaktivní vodu a to jsou lázně Jáchymov a Teplice, tyto lázně jsou jediného druhu na celém světě. Nikde jinde podobné lázně nenajdete. Na našem území se nachází v naše. podloží spousta cenných pokladů. To že se kdysi u nás těžilo zlato, stříbro, cín, uran a grafit mnozí ví. Ale pod našimi nahami tam jsou i různé druhy polodrahokamů. Jestli jste někdo byl v hornickém muzeu v Příbrami ví o čem mluvím. Proto je o naše území tak veliký zájem. Proto sem ani nechtějí jít třeba migranti, které nám chce nacpat EU. Podloží vyzařující svojí radioaktivitu migrantům tady nedělá vůbec dobře a nastavení lidí toto pole jen násobí. Takže toto území není pro každého. Ten kdo se na území Bohemie narodí a na čas je v cizině zatouží po návratu sem, protože mu chybí ona zvýšená radioaktivita.
Praha je velice zvláštním místem, původní název je Práh. Ten kdo překročí, žije a ovládá území Prahy ovládá i uzení Bohemie. Když se podíváte na pražský znak, na pravé straně mezi prapory je prapor Židů. A o naše území mají právě židi největší zájem, aby odtud mohli ovládat zbytek světa. Určitě jste před rokem zaznamenali budování nového Jeruzaléma, ale Praze. Ten kdo ovládá území Bohemie ovládá především obchod všeho druhu. Praha je dneska největším hadím hnízdem, proto spousta lidí z Prahy doslova utekla, jak je její energie nízká a temná.
A teď něco k lidem, kteří na tomto území Bohemie dnes žijí. Mnozí lidé netuší, že my Češi jsme potomky národa Bohémů, národa, který svojí myšlenkou dokázal ovládnout mysl nepřítele tak, že si nepřítel myslel, že zbraň v jeho rukách je žhavá, nebo svého nepřítele myšlenkou mohl i zabít. A proto je tady tato doba, aby si Češi na tyto schopnosti rozpomněli, aby odložili strach a začali věřit v sebe. Protože my Češi jsme vyvoleným božím národem, nikoliv židé, jak tvrdí bible.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Eaea
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter