Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červánkový talíř z kolekce Mobilofky
Autor: Eaea (Občasný) - publikováno 1.4.2022 (09:37:53)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2022 > Eaea> 


To je velice zajímavé vyprávění. Kosmas prý ve své kronice nazýval praotce Čecha Bohemicusem a naše země byla nazývána Bohemií, takže na tom určitě něco bude, resp. kryje se to s jakýmisi zakázanými vzpomínkami z kolektivního vědomí, kde je povědomí o dávném mocném slovanském společenství.

Je velice pravděpodobné, že naše dějiny někdo vymazal a že se učíme totální nesmysly.
Dějiny píšou vítězové - anglosasové a západní nekromanské národy a reptiliáni a podobná negativní mimozemská verbež a otroci vesmírného viru nenáviděli Slovany a nenávidí je dodnes.
Viděla jsem, že je to proto, že Slovanská společnost byla díky svému založení vůči těmto špinavostem naprosto imunní a toto zlo se mohlo tak mocně rozlít po planetě, až když se jim podařilo slovanství zničit.
Kdy se to stalo, těžko říct, zřejmě kolem toho r. 1000 plus mínus.
To byl asi největší sešup dolů, pak ještě následovaly další menší pády, např. v 18. století, s kauzou blátivých dešťů, tzv. mood flood, blátivých povodní, tehdy muselo dojít k dalšímu velkému porobení mysli a ducha.
Mluví se i o bájné říši Tartárie, kde nejdivočejší teorie říká, že se celý tento podraz stal právě v 18. století a že byly následně zfalšovány dějiny tisíc let dozadu. Vyloučit se to nedá.

Rozhodně proti Slovanům je extrémní nenávist ze strany zlých národů a zla jako takového.
Viz. současnost a anglo-saské a židovské řádění MI-6.

Myslím, že je vysoce pravděpodobné, že Slovani byli dlouhá staletí až tisíciletí ve svých tradičních oblastech a dokázali žít v harmonickém společenství založeném více na duchovních, než materiálních hodnotách, ale byli zničeni agresivními, nenávistnými a primitivními formami života, jako křesťany, židy, germány, anglo-sasy atp.


Ti také neustále chtějí okupovat naše město a náš kultický systém.

Před týdnem či tak nějak jsem sváděla boj o Prahu na spirituálním, informačním poli.
Slovanský duch je tam usazený pevně, je podporován zemí a vyššími kosmickými silami - je tam dán z vyššího plánu a ten tam patří.
Židovské instalace jsou brány jako pavoučí negativní síť. Židi nepatří do Prahy, oni si ale myslí opak. Židi totiž už nepatří nikam, oni si ale myslí opak.

Co se týká naší vyvolenosti, na to bych byla opatrná, já bych nejradši totiž naházela všechny vyvolené národy do ohně.

Ale během dimenzionální války jsme měli významnou roli, kterou jsme zvládli - Bohemie je totiž silné programovací místo a vyžaduje to hodně silných duší a ty se u nás našly a zafungovaly, proto bylo možné vyhrát základní válku proti temným.
V současnosti ale velká část našich lidí není v souladu s kultickým podložím naší země, otáčí se proti slovanství, chovají se vlastizrádně. Je to velká bída.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter