Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzestup do vyšších dimenzí a likvidace vesmírného viru
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 11.6.2022 (16:10:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.6.2022 > DELTA 2> 

Hele nevím, protože co se týká té "společné halucinace", tam prostě podle mě chybí fakta.
Já nevím, co se komu stalo a co zažil, co kdo tutlá a co je jenom domněnka, že někde někdo něco tutlá.
Fakt je málo a idiotů přesvědčených, že každý, kdo je v kontaktu s mimozemšťany, je blázen, je příliš a evidentně skrze svoji omezenost nehodlají se šikanou nikdy ustat.

Takže, skutečně nevím. Přikláním se spíš k tomu, že nemáme halucinace, že tu skutečně proběhl mimosmyslový kontakt, příval channelingových událostí, protože vojensko-průmyslový komplex globalčíků chce prostě jejich přítomnost a existenci co nejvíc zadupat do země a ututlat to, zdiskreditovat, kontaktéry postřílet psychotronickými zbraněmi, zlikvidovat je, dohnat k sebevraždě atp.
Jaká je realita, víme.
Myslím si, že žiju, protože jsem chráněná ze strany GF, jinak mě už NWO oddělalo.

Na lidi už seru, vím, že je nechápu, ani mi na nich nezáleží. Ale, byla jsem svědkem, že tak úžasná věc, jako je komunikace s GF, nikdo nepochopil a výslednice lidstva říká, že se na nás úplně vysrali, nezabrali a přežije asi jen 15% lidstva, při kosmické události.
"Ven s tím", nějak se mi nechce to produkovat, fakt ne. Možná je reálné to přepolování země, to tak vypadá.

Myslím, že cokoliv už je lepší, než nechat tady dál duševně i prakticky mlátit všechny, kdo už přelezli omezenost 3D.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter