Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nevotravuj JÍŤO
Autor: pomsta (Občasný) - smazáno


Palach (Občasný) - 10.8.2022 > Bohuno, aniž bych čet tvý bláboly, tak mě upoutalo, že prej tě lidi čtou! Ty vole, přestaň s tim fetem!
Ty lezeš každýmu do účtu, a máš dojem, že tě lidi čtou. HOVNO, lidi čtou ty autory, na žádnou píču, která se snaží vnutit nejsou zvědavý. Nemáš soudnost, píčo, chce se mi z tebe zvracet, to už jsi překonala sama sebe- bohuna je pičus, ty jsi nemocná, víš to? Poradim ti, piš si pod svůj vymyšlený nick a přestaň si odpovídat a uvidíš kdo tě sleduje! Věř mi, že julián ani analfagot tam ani nezabrousí, tak se neser k nim ani ke mně!
My jako chápeme, že tu nikoho neznáš, ale nabídku na prcání už jsi dostala, ale že jsi teplá za to nikdo nemůže, zrovna probíhá teploušskej festival, taj utíkej vylízat nějakou zpařenou kundu a třeba tě přestane bavit hejtovat normální autory!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Palach
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter