Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 >


Já nejsem nikterak kovaná v pornu, neboť to nesleduju, tak nevím, do které kasty porna patří ten výkon, na který je odkaz, ale tipuju že do druhu "to snad není možný".

Erotický moment se dá vyvolat filmově snadno i bez vystrčené prdele, že jo, stačí mužská ruka na polštáři a ženské vlasy a je hotovo ... ale tohle?
Kde je na tom proboha něco sexuálně vzrušivého?
Z porna obecně jde přesně to, co je snímáno, to co tam doopravdy je a co se tam děje - hnus, sliz, bída, strach, ponížení atd.
Ale tento výkon s Křešovkou, to snad nedává ani smysl jako porno ne?

Na tom ksichtu všechno sedí, jakoby to byla Křešovka před deseti lety, všechny vrásky, všechny rysy, všechno. Kromě vlasů, protože ona má vlasy tak, že ji rostou do čela do špičky - to se dá ale jakkoliv zakamuflovat, nebo ji babě začaly padat vlasy.

S největší pravděpodobností to je ona.
Za tohle, co je na tom videu asi člověk nedostane moc peněz ne? Tipuju.
Že by to udělala proto, aby se stala starostkou Prackovic, je taky asi nereálné.

Co mě napadá, že si takto NWO jistí svoje lidi - že je donutí udělat něco tak strašně ponižujícího, jako je toto, aby je pak měli čím vydírat.

Ve výsledku se ale nevyplatí se nechat vydírat, protože člověk musí udělat to, co nechce a ještě to na něj spolehlivě praskne.

Rozhodně toto zapadá do mozaiky o Křešovce - přesně tento hnus jsem z ní cítila vždy, když jsem viděla její mohutnou hruď.
Něco poníženého, zmrzačeného, zprzněného, nečistého, co z ní svítí.

Božemůj, to je masakr.
Taková nána krmí lidi v Čechách a na Slovensku Elenou Danaan a žvásty o Artemidině dohodě, diskredituje tím Galaktickou federaci a blbne lidem hlavu s Auroranem.

A tento článek musí někde viset jako odkaz na FB, protože má neuvěřitelnou čtenost :-D





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter