Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mám velice ráda ten pořad "Jak nás vidí svět", doporučuju nejnovější díl se žloutkovým věnečkem.

https://www.stream.cz/jak-nas-vidi-svet/cizinci-z-celeho-sveta-ochutnavaji-venecky-tradicni-cesky-zakusek-prekvapil-64365273

Tento pořad mi čím dál víc zvedá národní sebevědomí, které doopravdy potřebujeme a na které máme absolutní právo.

Proč vzhlížíme k USA?

Bába z USA říká:
"Máte to třetinové, než naše donuty. Udělala bych to růžové, pak to vypadá ZDRAVĚ (!!!). Dávala bych to dětem po obědě, u nás jedí k obědu hranolky a hamburger, tak by to měly jako zákusek. (!!!)

Co proboha máme na Austrálii?

Australanka říká:
"Já nikdy nic neupekla, u nás je všechno v obchodě." Následně není schopná sežrat žloutkový věneček a urazí se.

Australani jinak samozřejmě perlí:
Španělský ptáček se dá zlepšit kečupem.
Kečup je ZDRAVÝ a ČERSTVÝ.
Hranolky, kečup a avokádo jsou ZDRAVÉ a ČERSTVÉ.
Kofola je MÁLO SLADKÁ.
Kohinoor, nebo Baťa, případně Eidam jsou AUSTRALSKÉ přece odjakživa ne?

Prostě země, ke kterým zhlížíme, jsou totálně plné absolutních idiotů. Kteří žerou prefabrikované sračky odjakživa, neznají přípravu potravin, rozpadla se jim genetická paměť a totálně jim odešla inteligence.
A to není humor!!!

To je pravda, je neuvěřitelné to pozorovat.

Měli bychom si uvědomit, že jsme jeden z nejnadějnějších národů na světě, který ještě umí vařit a pamatuje si, co to je rodinný život.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter