Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 > Eaea> 

Je to odporné a v tom videu je Křešová.
Kdo nemá stále jistotu, přidávám další důkazy:












I kdyby si někdo dal tu neskutečnou práci a velice dobře nakamufloval její ksicht do porna, tak s rukama se takhle mazlit nebude... to už by musela být prezidentka zeměkoule.

Prostě Křešová je šlápota, špinavá kurva.
Vše odpovídá tomu, že NWO ji mělo tímto pornem dlouhé roky jištěnou a protože to je evidentně video staršího data, ale bylo uveřejněno až v květnu tohoto roku, vše vypadá na tezi, kterou popisuju.

NWO zaúkolovalo Křešovou, aby agitovala za Elenu Danaan, SS NWO USA exopolitiku, tímto by ovládla pro GF superdůležitý ČS alternativní prostor a zničila vše dobré.
Jenže Křešová se spustila s Auroranem, který ve skutečnosti není v NWO programu, prostě se jim do toho zapletl podvodník, se kterým nepočítali.
Křešová se vyprdla na Elenku a řádí s Auroranem, který mele nesmysly, páté přes deváté, maglajs, který totálně narušuje jejich pečlivě uhlazenou NWO agitku a celou Křešovou znevěrohodnil, i pro účely NWO.

Tak přišla pomsta - zveřejnili to porno, kterým měli Křešovou jištěnou.


Takže známe pravdu - ASK je šlápota, co pracuje původně pro NWO.


Jinak, toto prostředí a hádky...
Já jsem se snažila o kultivovaný a přehledný výpovědní materiál, sepsala jsem to nejlépe, jak jsem dokázala. prošla jsem tu neskutečnou šikanou a pronásledováním, sprostotou, kanálními sračkami.
Nic s tím nenadělám.
Tyto kanální zrůdy naprosto zdiskreditovaly tento můj materiál, který jsem poskytla, pro jakékoliv seriozní šíření ... inu práce NWO.

Já za toto nemůžu, nebránit se by mě tehdy nezachránilo.
Touto dobou bych nepublikovala a proti Křešové by neexistovala argumentace, nic.
Ani Hana Borovská by tehdy nezafungovala, protože by neměla ode mě munici. A vy byste o mě zase nevěděli, kdyby to tehdy nerozšířila.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter