Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.9.2022 >

Celkově už ztrácím motivaci se tu ještě nějak angažovat, protože jak jsem pochopila, jsem považována za blázna a moje výpověď je pro ostatní nevěrohodná, protože jsem emotivní a mám výbuchy.
A že to tím vlastně znevěrohodňuju.

A to se peru o několik desítek čtenářů.

Takže ač jsem autentická a musela jsem dokázat něco za hranicí lidských možností a doopravdy jsem se snažila to popsat srozumitelně a jednoduše, nestačí to.
Lidi chtějí načesanou, uhlazenou, korektní, usměvavou, stabilní, bez výbuchů, bez emocí, bez humoru.
A toho nejsem schopná a navíc jasně cítím, že mě nikdo nechápe a pokud, tak je ten člověk extrémně vzácný a ojedinělý a sám patří taky mezi vesmírné strážce.

Což je zoufalé zjištění, že mě lidi nemůžou chápat, mají na mě nesmyslné nároky a celkově, co dělám, je de facto zbytečné.

Navíc to jsou strašné nervy, prostě mínusů je z toho víc, než plusů.

Myslím si, že už je pozdě na chápání.
Pokud se tu dva roky zbytečně snažím a jsem na tom hůř a hůř a nikdo mě nebere vážně, tak už je pozdě.
Lidi to nechtějí chápat.

To, co píšu, je na ně příliš.
Buď jsem blázen, nebo jim říkám, že jsou idioti, tím co píšu.
Když to, co píšu, nikoho nezajímá, vše zajímá akorát, jak by upravit moji osobnost a všechny zajímá ASK a další extrémně pokleslé směry, nemám šanci.
Proto mi motivace klesá.

Nepřipadá mi těžké pochopit GF, připadá mi těžké pochopit lidskou debilitu.
Věci se asi dají brzy do pohybu, otázka kterým směrem.
Dá se čekat směr zkáza.
Protože lidi jsou strašliví idioti.

Proto jsem sepsala to dílo nahoře, je shrnující a myslím si, že pokud to nikoho nezajímá všem připadám jako blázen, který tím, že není učesaná prolhaná kultivovaná paninka, věc znevěrohodňuje, když mi napálilo NWO do hlavy volty a já si to dovolila přežít ...


už se mi nechce nic moc dál psát.
Je to zbytečné.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter