Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 Čtenář - 4.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prosím, rozhodne neodchádzaj.
Prípadne aspoñ nevymaž už napísané.
Možno nezáleží na tom, kolkych oslovíš, ale na kvalite tych oslovenych.
Niekedy jeden človek stojí za viac, než prázdna tisícová masa…

Ja si ta čítam a ak by si písala v nejakom uhladenom slovníku, ani by som sa neobtažovala.
V uhladenom, sladkom slovníku plnom lásky, píše Krešovka a je to jedovatá sladkost…
Tvoj slovník je plny úprimnej emócie a dodáva tak tvojej vypovedi na autenticite.
Krešovkina vypoved je zameraná na cielené uspanie, tvoja vypoved na cielené prebudenie.

A ešte - človek, kotry vo svojom auto-diagnostikovaní zvažuje aj možnost “som blázon”, URČITE nijakym bláznom nie je, skôr naopak - svedčí to o tom, že má svoju mentálnu situáciu pod absolútnou kontrolou.
Však ‘dokonale normálny jedinec’ nemá od skutočného blázna vôbec daleko: obidvaja majú spoločné to, že sa za nijakych bláznov nepovažujú.

Neviem, ako zabránit, aby sa tvoja Pravda nezneužila, prípadne neprekrútila.
Prekrúcanie Pravdy sa tu deje už tisícročia, tomu sa asi zabránit nedá, ak už teda bola daná Pravda vyslovená verejne… Ale nevadí, 22.000 ludí, čo videlo Hanku Borovskú v jej videu o Elene Danaan, si vypočulo aj to, že tvoje správy majú mnohé do seba. Teda ludia ta vyhladajú a prídu priamo k tebe, prečítajú si ta v origináli, nie sprostredkovane.

To, čo poprekrúca Auroran, je aj tak jedno.
Tí idioti, čo ho počúvajú, už uverili, že sám porazil 6x kopmlet celú flotilu Anunakov, tak čo…
Jeho poslucháči uveria hocičomu a vôbec nedokážu informácie roztriedit.
Na druhej strane, ak by ten hajzel začal šírit tvoju Pravdu od slova do slova, bola by to asi tá najhoršia možnost, lebo ak by niečo tak vzácne malo vychádzat ústami toho špinavca, pošpinilo by sa to celé ako celok.
Ak to Auroran sproste prekrúti, aspoñ tvojmu originálnemu svedectvu, paradoxne, neublíži.

Tuhé objatie posielam a do čítania.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter