Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2022 >


Kontakt s Plejáďany velitele blond Ptaaha. Kdo jim konkuruje v ČR. Jak si vybírají kontaktéry na Zemi. Typický rozstřel kandidátů. 34 jejich zpráv. – Zdroj „RENATA“ – 08/2022 – 7. díl

https://www.exopolitika.cz/kontakt-s-plejadany-velitele-blond-ptaaha-kdo-jim-konkuruje-v-cr-jak-si-vybiraji-kontaktery-na-zemi-typicky-rozstrel-kandidatu-34-jejich-zprav-zdroj-renata-08-2022-7-dil/6110



Tento web exopolitika.cz občas taky sleduju, ale občas se taky nestačím divit, co z nich padá.

Já na Plejáďany moc nejsem, protože to obecně považuju za problémovou kliku, byla infiltrovaná a celá Plejádská mise byla odvolána 2014, protože se zjistila mohutná infiltrace mezi jejich řady a odpadlíci této kliky dnes tvoří SS USA GFS agitku.

Jak to popisuje a rozebírá autorka, která má jakýsi zdroj Renatu, které chodí pouze nějaké kolikrát nesmyslné zprávy, jsou Plejáďani blonďatí, poměrně nudní a nezáživní, protože naprosto odmítají jakékoliv ryzí a živelné síly, emotivní poryvy jim tedy nic neříkají.

Asi dost odpovídají SSáckým GFS. Jakmile jde něco z Egypta, nevěřit tomu, to je zlaté pravidlo č.1. Ptaah je z Egypta. Dále nevěřit blonďáčkům je alespoň pro mě pravidlo č.2.
Ale uznávám, že to může být kvůli mé silné averzi a dále je to kvůli tomu, že nevěřím na stejněvlasové kultury.

Co mě však vyloženě popouzí, je "rozstřel" mezi těmi hodnými Plejáďany a zlým Drako impériem, převedený do hudebních kulis.

Takže hodný Plejáďani:
Osobnosti Plejádského typu:
Zpěvačka Lucie Vondráčková
Cvičitelka Olga Šípková
Zpěvák Daniel Hůlka
Zpěvačka Anna K
Monika Babišová – podle zdroje „Renata“ je poměrně dobře hodnocena pozitivními mimozemšťany – frekvence připomínající Plejáďany.


Teď zlý Drakoniáni:
Skupina Kabát – zemitá frekvence připomínající čerty
skupina Dymytry


....
....
....

To jako v naší galaxii nikdo nemá hudební sluch a cit pro hudbu, nemá rád hudbu, nebo co to jako má znamenat?
To je přesně rozsah toho pekla, kterému jsem se snažila vždy utéct.
Motorový hovada a disco blonďatý pičy bez lásky k hudbě a čemukoliv ryzímu.


Kam spadají v tomto rozstřelu díla třeba Neočekávaného Dýchánku, nebo Talvina Singha, nebo Krushed Sorted?
Asi někam, kde nejsou Plejáďani.


A navíc, co je horší, autorka, jak žere Renatu, tak posílá vládě nějaký vzkazy.

"Na 2. července 2020:

„‚MRTVOLA S MOREM‘, flekatá. Ještě polomrtví lidé už balení do igelitu. Igelity byly provizorní. Máme (v ČR) vaky či vhodné igelity na mrtvoly v případě infekce? Umírající nechat zemřít či usmrtit, nelze-li jinak, a teprve poté balit do vaků. Mrtvola vezena na kárce – středověké, dřevěné – je vyřešen masový převoz mrtvol? Infekčních lidí? Hrozba moru nebo covidu-19 o síle plicního moru?“

Posláno tehdejší vládě ČR."

"Na 6. května 2022:

„Jít na to přes Poličku.“

Toto sdělení je příklad užití jednoduché šifry. Paní „Renata“ četla, že někteří lidé z vedení Pirátské strany se scházejí či tráví své volné dny ve městě Polička v ČR, protože Plejáďané monitorují, co přesně kontaktérka dělá, poslali tímto informaci, že redakce Exopolitika.cz má zaslat další podněty o UFO/UAP/MICI politikům této strany – Pirátům, že je to možnost cesty, jak s věcmi pohnout. Pirátům bylo posláno o exopolitice již dost informací (k 2022), přišly i krátké odpovědi, třeba v podstatě potvrzení přijetí zprávy – od asistentky předsedy Bartoše, od paní Richterové nebo třeba od europoslance Peksy."


"Na 14. května 2022:

„Pošlete informace o mimozemských civilizacích hudební skupině Dymytry.“

Ano, informace zaslány. Zda se k těmto interpretům dostaly, to nám není známo."





Takže jestli sem tam na vládu přijde něco, co vykakal Ptaah a poslal to paní Rašínová, nelze se divit, že mimozemskou otázku v této zemi nebere nikdo vážně.

Ač má ta paní občas dobré postřehy, tak tímto jednáním celou věc pouze diskredituje.

Pokud chceme, aby tuto věc někdo bral vážně, tak se nesmíme chovat jako kokoti.
Já sice nadávám, ale sračky o mimozemšťanech nemelu a neposílám to vládě.

Ač nějaký manifest, který je kolektivní, má hlavu a patu a hlavně, nutí vědu, aby věc řešila, by přišel vhod.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter