Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Na pozadí vnímám poslední zoufalé vyděšené jedince z prostistrany NWO, kterým by se náramně hodilo, kdybych se od této věci odpoutala a věnovala se sobě.
Tím, že dobrovolně setrvávám v planetárním poli i ve všem tom pnutí a energeticky vysilujících a fyzicky i mentálně nepříjemných bojích a snažím se znovu a znovu vše dávat na střed a pomáhat planetě a nenechat jejími energiemi manipulovat, jak se jim zachce, tak to se jim nelíbí.

V principu a jádru toho všeho jde o definitivní vymanění se z technokratického Drakoniánského kolosu MWO (Haarp a 5G atp.), přičemž je nutno z toho vyvázat energeticky i planetu, na všem jsou ty kudlankovité parazitální inteligence.

V hlubinách se ale rozprostírá klid a je jisté, že zvítězí svoboda a vymanění se z těchto sil, je plně v našem potenciálu to dokázat.

Přičemž se to samozřejmě objevuje i na zemském povrchovém dění jako přízrak 3. světové války.
V principu by mělo dojít k záhubě kolosu USA - Izrael, odkud primárně tento Drakoniánský SSácký humus jde.

Z kolosu USA - Izrael - Velká Británie - by měla zůstat "funkční" jen Velká Británie.
Tento stát, ostrov, je něco jako pozůstatek Atlantidy a na naší planetě je nejvíc technický a podivný úkaz, co tu je.
V dimenzích jsem navnímala tento ostrov jako plně v državách hlavní kultické energie tam a to je černá díra našeho vesmíru, někdo jako Nadsatan, když "normální" Satan je černá díra naší galaxie. To neznamená, že v centru našeho vesmíru je jen černá díra, jde minimálně o dvoufázový střed, spíš čtyřfázový, kde další dvě fáze nechápu ... ve Velké Británii se zkrátka nachází inteligence jednoho druhu bytí vesmíru, dosti "hustokruté", celý ten ostrov na mě dělá dojem spíše něčeho, co se dokáže vysounout a zasunout, případně si odplout, jak se mu zachce a je to obecně typicky černokněžnický kraj.
Taky odtamtud jdou nejprudší kulturní počiny, třeba The Prodigy, Roni Size, Monthy Python a další.
Takže VB by měla tak nějak přežít, z této černé trojice.


Jo, jestli se budou propadat pobřeží, lítat rakety, nebo se nechá USA obehnaná ponorkami, družicemi, ostnatým drátem a vyhlásí se za ZOO, nevím.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter