Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnující informace k tematice Galaktické federace v současnosti a jak je dostat na zem
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.9.2022 (18:04:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Když se člověk projde mainstreamem, který píšou SS hoši z institutů, fousci se šálečkou, mladí nadšení kariéristi a mistři propagandy, nyní ve službách SS NWO "kolektivního západu", občas si zahajlujou ... tak to vypadá tak, že v Rusku se neděje nic jiného, než že mladí Rusové piští jak buzíci v ulicích, hystericky, že nechtějí do války, nic jiného se tam neděje, než pištící Rusové, kteří utíkají před Putinem.
Ten samozřejmě, jak mobilizuje, tak shání v první řadě buzerantskou opozici, TurkoTatary, vymetá blázince a onkologická centra, chytá děti na středních školách, který mají na sobě západní značku atd. - prostě prý chytá všechny, kterých se chce zbavit, aby je mohl vymlátit na tý Ukrajině.
Šak to je jasný ne? To dá rozum, přesně, přesně tohle je Rusko, to pozná každej.

Astrologové říkali, že je nějaká konstelace, co byla i za druhé světové války, že je na dva roky a jeden rok už skoro uběhl, ač je to nekonečné, dá se očekávat, že zhruba za rok bude po nacíkovství.

Ale ještě rok tu budeme muset snášet nacifikované davy, nesnesitelně dementní SSáckou propagandu, hajlující vládu ... a to je ještě to nejmenší, protože ten rok může být pro svět velice zásadní v tom smyslu, že začnou lítat rakety.

Protože jeblý SSáci do toho mlátí jak nikdy.
Celý západ hajluje.
A nás, náš národ, naši slovanskou duši, chtějí zprasit co nejvíc a naši oočkovaný zombies do toho jdou.
Možná by tomu válka i prospěla.
Nějak ten hnusný špinavý bordel pochcípat musí.

Ideální by bylo protáčecí inferno na východě Polska, kam by se mohli opakovaně dostavovat všichni přesvědčený nacíčci, co chtějí zničit Rusko, k jisté smrti.


Jinak to vypadá, že všechno už si děláme sami, z původních struktur NWO zbyl jenom nějaký divný čertovský bordel, jakési existence, které se houpou na stropě, vypadá to jak redakce BBC ve chvílích upřímnosti, fet, chlast, pomazaný hovnama, šklebí se, demence, satanismus, což je asi jejich regulérní víra ... zajímavé, že ten výjev vypadal doopravdy jako čertovská cháska, která propadla demoralizaci, poté, co je opustil Pekelný pán.
To tak vypadá, Drakoniáni jsou pryč a toto vypadá na nějakou čertovskou méněcennou rasu, co nemá lidské DNA.

Tak takoví už vážně nejsou schopní zařídit světovládu.
Za rok bude po nacismu a kolaboranti půjdou k soudu, ideálně k popravě, tomu věřím.

Ale kolik to bude stát mrtvých a jestli potom ještě bude existovat USA, jo, tak to se zaručit nedá.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter