Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trestné činy vlády ČR a diskotéky pro burany a socky z...
Autor: love (Pravidelný) - smazáno


čtenář vlastenec - 5.11.2022 > Pane Fialo,
Při pohledu na děsivou situaci v ČR je evidentní , že nereagujete na žádné námitky Českého lidu, na žádné námitky Českých poslanců a jede si to své „Pro Ukrajinské“!
Dovolte mi připomenout Vaše slova, je dost pravděpodobné, že trpíte ztrátou paměti , nebo demencí, která má podobné projevy ve svém začátku .
🧐Ve své volebním programu jste sliboval, jak nenecháte lid padnout . A bohužel Vám to mnozí věřili. Dnes už mohu ,s jistotou ,říci, že jste cíleně lhal . Český národ jste podvedl, okradl a ženete zemi do zkázy . Vaší jedinou obavou je Ukrajina-země, nejvíce zkorumpovaná. Neštítíte se obírat vlastní lid, ničit průmysl a podnikání této země , jen proto, aby jste se zalíbil feťackému komediantovi? Pak sedíte na velmi špatném křesle.
ODSTUPTE. ‼️‼️‼️Věřím, že Vám ,my Češi, rádi zaplatíme předplatné na jeho trapné show vystoupení. Z naší země jste vyvedl 104 miliard, které neskončily nikde u občanů, kteří očekávali pomoc. Většina už pochopila, že si peníze převádíte mezi sebou a musejí se spoléháte jeden na druhého .
Rakušanovi už z toho docela hráblo, neb si plete části Prahy a historie se mu trochu zamotala. Jeho drzost, platit si své výlevy, v podobě Putina , z našich peněz ,je důkaz jeho arogance a nedomyšlené debility . Černochová si kompenzuje mindráky z dětství a její rétorika je možná tak na 8.třídu. Pekarová ? No, ta je třešnička na Vašem prohnilém dortu.Kdyby blbost nadnášela, obávám se ,že naše stíhačky mají kontinuální pohotovost.🙈
Když jste byl na Ukrajině, a nejspíš Vám to i někdo věří, proč jste se nezašel podívat mezi ty,kteří čekají na pomoc. Ti, co neměli peníze , aby utekli, aby si koupili lístky a odjeli? Ale jsou tam i ti, kteří prostě své domovy opustit nechtěli, protože věděli, jak by to dopadlo. Jejich příběhy jsou zajímavé, ale ta pravda, by se Vám nehodila do Vaší páté probruselské kolony .
🙈Před pár dny si vzal občan svůj život a to přímo před vládní budovou . Ukrajinec to neudělá, o něj jste se postaral, a to nadstandardně tak, že sám Zelenský by se měl stydět. Byl to občan ČR . Člověk, který prožil život v této zemi, tvrdě pracoval, odváděl daně a věřil ve spokojené stáří . To jste mu Vy vzal . Vy nesete na rukou krev tohoto muže a Vy jste zodpovědný za bídu, která zde nastupuje ‼️‼️
Nejste politik, nejste lídr a nikdy nebudete. Bohužel ten slepenec kolem Vás ,se Vám to bojí říct. Všichni ignorujete tuhle oběť, přehlížíte a snažíte se otáčet hlavu jinam . Být to občan Ukrajiny, tak už máte za sebou i tiskovku a všechna média se mohou přetrhnout, aby právě jejich článek byl ten „TOP“. Jste pokrytec , zbabělec a ostuda naší země ‼️
‼️LŽETE, když tvrdíte, že jsme ve válce. Ve válce jsme, my lidé, pouze s Vaší probruselskou vládou. Lid se postavil proti Vám!!!!!Vaše manipulace slov, že se Putin nezastaví u hranic, jsou jen Vaší domněnkou, možná přáním. Měl byste se vrátit ke svým pohádkám a uvolnit místo skutečnému lídru, který se pokusí zachránit, co Vy jste spáchal. To, používám slušný výraz .
‼️ROZKRÁDÁTE majetek, který tento národ tvrdě vybudoval. Jeho historie je prolitá krví, bolestí , ale i neústupností a odvahou. Vědomě a cíleně zadlužujete naše děti a následné generace. Podporujete cizí menšinu ,které dáváte práva, jenž přesahují ta naše. MY jsme český národ a pokud jste se chtěl stát Ukrajinským premiérem, doporučuji domluvit se se Zelenským. Věřím, že Vám vyhoví a my všichni Vás rádi doprovodíme na hranice a budeme mávat Českou vlajkou na Váš odchod , pak si uspořádáme oslavu a začneme opravovat to, co Vy jste zničil. Bez Vás a Vašeho slepence, to půjde snadno .
‼️ZASTRAŠUJETE-premiér má být vzorem, osobou, k níž se lid může obrátit o pomoc. K Vám se můžeme obrátit leda tak zády. Vaše zastrašování na nás neplatí a Vaší placení "trolové" jsou jen další loutkou Vaší hry .
‼️MANIPULUJETE – jedno se Vám musí nechat , Vaše lži a manipulace jsou na Oskara. Chápu, že už nemáte odvahu , jít mezi lidi a podívat se jim do očí . Vaše tvrzení, že za vše může Putin a Babiš je směšné . Jste jen alibista ,který si neumí přiznat, že je packal, který nemá v politice co dělat . Rád ukazujete na druhé, ale možná by jste se měl postavit před zrcadlo, kterému se vyhýbáte .
🧐Pokud bych měla hledat něco pozitivního na Vaší osobě, bude to nejspíš to, že Vaše protičeské chování , spojuje více a více Čechů. Vy je nazýváte různě“ proruskými, šváby, kolonou apod . Já je nazývám odvážnými , srdečnými občany, kteří si zachovali zdravý rozum a ty Vaše lži prokoukli. Nazývám je„věrnými patrioty“, které si Vy ani Milion chvilek nikdy nekoupí ,na ty své komparsy.
Kdyby jste nebyl zbabělec, možná by jste mezi ně vyrazil a možná by Vám někteří, z té starší generace , řekli , co si o Vás myslí a možná by jste byl překvapen, jakou lásku cítí k naší zemi, jejím tradicím a historii, kterou Vy se snažíte ,díky zkorumpovaným redaktorům, přepisovat . Jak velké zklamání jste pro tento lid ?
Pokud máte trochu soudnosti, odstupte, protože náš odpor bude pokračovat . Tuhle zemi si zničit nenecháme .🇨🇿My jsme Češi a Vy jste zde nadbytečný.
Petra Rédová
Ctihodný Český šváb, občan v odporu ,srdcem vlastenec

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Pravidelný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter