Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
T. a F. - ad Agrofert (pouze koncept)
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 21.11.2022 (00:56:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 > čtenář> 


Ty prolhaná svině, kdo kvůli mě odešel?
Když odcházejí jak na běžícím pásu, tak mi je vyjmenuj?
Kdo kvůli mě odešel, já o nikom nevím.

Když jsem sem přišla, běželo tady chaotické peklo, kdy kokainový žiďák terorizoval juliana a ten měl asi 5 nicků a těmi s ním bojoval.
Dále tu byl Zeanddrich, MírZemi a František Vyrut, ti jsou tu i teď, to je stejné jako před dvěmi lety.

KDO odešel?

K Zeanddrichovi jsem se chovala celou dobu slušně, dokud neposvětil teror mé osoby na MDŽ.
Od té doby ho nenávidím, ač jsem si myslela, že to byl možná nějaký omyl, tak potom, co jsem si prolustrovala jeho názory na seznamu a pochopila, že člověk, který na nevinný lidi posílá MOSAD, nemůže být dobrý, jím docela opovrhuju.

A když si tady otevírá přes mimozemšťany krámek se svými debilními proli-lidskými názory, tak ho občas kopnu.

Peslov, ani ty, ty debile, nejste autoři.
Jste klerofašistický udavači, který si tady ublíženě nahání svý křesťánkovský nezpracovaný úchylárny na "čarodějnici", na mě.

Jste NEUVĚŘITELNÝ.

Úplný horor.

Tobě do hlavy má zavedenou sondu NWO, jseš jejich bezmocná figurka, já vím, že s tebou předvádí neuvěřitelné středověké divadlo.
Ale brzo skončíte, svině špinavý.

Že kvůli mě tady někdo odcházel, už když jsem byla Aine, to jsem taky slyšela.
Nevím, o koho šlo a pochybuju, že to bylo kvůli mě.

Na titulce tohoto serveru by mělo být napsáno, že jde o klerofašistický web.
Nikdy bych se sem nepřihlásila.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter