Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 >


A není to nijak výrazné a bombastické, snažila jsem se skutečně o co nejrealističtější zobrazení, jak to vnímám. Je to samozřejmě hrubě nedokonalé, ale myslím, že se mi hezky podařilo vyjádřit jejich běžný manévrovací potenciál.
Zpomalují, zrychlují, přetáčejí se, mění směr.

Když se podívám na nebe, jsou tam, často se pohybují jakoby ve dvojicích, většinou se spíš jenom tak pohupují, než že by někam vyloženě letěli rychle.

Jsou vidět vždy, za všech meteorologických podmínek. Většinou jsou malé, někdy však vídám na této éterické úrovni i dost velké lodě, různých tvarů.
Nebo je vidět, jak z velké lodě vycházejí malé.

Je jich tu plno, u některých se dají rozlišovat i barvy, většinou žluto-zlaté a modré.

Jsou vidět tak, jak jsem je nasimulovala, tak je vidím, tak je schopný je zachytit i foťák a ta fotka, co se mi povedla, je pro mě hyperealistický zázrak, protože v této intenzitě je běžně vidím a když to světlo rozpohybuju, odpovídá to mému reálnému vidění.

Nejsem jasnovidná, nevidím auru, nevidím duchy, vidím éter, ve smyslu základního vitálního elektromagnetického obalu kolem živého. Tedy vidím mírné světlo kolem živých bytostí, u živých namodralé, u neživých slabší a spíš nažloutlé.
Což není žádný nadstandard, to vidí de facto každý, když se na tuto záležitost začne soustředit.


To, že si těchto jevů všímám jenom já a nikdo jiný to nevidí a ani se o to nesnaží, mě velice frustruje, na druhou stranu je to v něčem i dobré.

To totiž dokazuje, že tyto jevy nejsou na nebe promítaný hologram, protože jinak by to viděli všichni.

Co se zatím jeví nejvíc pravděpodobné a jak to mám i od mimozemšťanů, v tomto je rozhodující psychika a faktor uzavřenosti a strachu.

Ač už jsem pro tuto věc ztratila jakoukoliv citlivost, stále jde o mytologický převrat a pro mnoho lidí je toto naprosto těžko stravitelný fenomén.
Vyrostli v tom, z čeho se mi ježí srst, totiž ve všech těch tradovaných děsivých ideologiích, jakože jsme nejvyšší forma života a jsme sami ve vesmíru a mimozemšťani jsou pro blázny a dimenze nejsou a posmrtný život není a když ... tak jedině že v kostelíčku by prý něco věděli.

Já jsem ročník 1984, vyrostla jsem po revoluci s Lobsangem Rampou, já už prostě na tyto žvásty absolutně nejsem zvědavá a nechápu, co na tom má kdo za mystérium, které je dokonce nepřekonatelné, že jsou tady nějaký mimozemšťani a už vůbec nedokážu pochopit, že je pro ně schůdnější křesťanská a žiďácká křivárna.

To nepochopím nikdy a doufám, že ani nebudu muset.
Že ta zatracená stará éra už prostě nějak skončí.

Že jako davy konečně přijmou realitu, po dobrém a nebo to půjde po zlém, válkou a kataklizmatem, ale skončí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter