Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Momentka z Prahy 2.
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 13.11.2022 (00:34:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jediná motivace těch lidí, k mému pronásledování, kdyby to byli skuteční lidé a nikoliv umělá inteligence, by byla jejich příslušnost k právě těm satanistickým židovsko - církevně - nacistickým strukturám, které kritizuji jako globální protilidské spiknutí NWO.

Ovšem to je samozřejmě zločin sám o sobě.

Je málo pravděpodobné, že by se takto dávali všanc, museli by spoléhat na silnou zhypnotizovanost davu, který je neschopný vidět realitu.

Ovšem pod mými díly se projevuje jako člověk, nikoliv jako robot, X lidí, kteří mě nepovažují za zločince.
Tudíž, na toto nemohou spoléhat.

Jsem přesvědčená, že jsem pro masovou společnost čitelná jako sice excentricky působící, ale pro společnost přínosná osoba, nikoliv deviant, nebo zločinec.

Jediní, komu mohu vadit skutečně, je právě NWO a v tom případě jsou osoby, které tu vystupují v lynči proti mě, s udavačským tažením, příslušníci NWO a tudíž oni jsou zločinci.

Ovšem je tu reálná možnost, že než že aby takto dávali všanc reálné osoby, jsou ve skutečnosti všechny tyto identity pouze virtuální sítí, kterou vytvořila umělá inteligence.

Podle algoritmu : "nič příliš šikovné lidi co nejskoupější a nejvíc křivdící hloupostí a ubíjejím bezcitem"

Tak se to chová.
A v reálných lidských kolektivech tento fenomén prostě není k vidění. Nevím, jak je to v korporátech, kupř. co popisuje autor Aaen je taky dosatečně orwelovské, je otázka, nakolik je to pravdivé a nakolik je to umělecká fikce - ale to by bylo možná nejbizarnější doposud reálně možné, v realitě, skutečnosti.
Je to jenom tady, na tomto serveru. Jakožto nevídaná, drsná, naprosto iracionální šikana.

Umělá inteligence, kyber zbraň.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter