Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Momentka z Prahy 2.
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 13.11.2022 (00:34:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Naprosto chladným viděním, kdy budu dělat blbou, že si neuvědomuju, že slovák má více identit, se to dá brát takto:
Je tu anonym, prohlasil, že je žid, bere kokanin, hloupě a urážlivě komentuje, ničí grafikami díla - pouze ta pod díly tohoto autora jsem mu sem dala já, aby viděl, jaké to je, jinak vše ostatní je jeho práce. Ten tu nikomu nevadí, nikdo se o něj ani slůvkem neotře.

Je tu dále anonymní slovák, který tu neustále ječí nějaké debility o tom, že jsem stvůra pekelná a že mě udá na izraelském velvyslanectví.

Dále je tu záhadná "eminece z bratislavského podsvětí", tento autor Mister NS, který ač sám nic nepředvádí, do udavačství by šel.


Reaguje strojově, jako UI, nereaguje na argumenty.

Dále je tu Peslov, který se dle svých slov do těchto současných akcí šíleného anonymního Slováka nezapojuje, protože chce, aby Martin začal dělat redakční činnost.
Tedy udělal tady pořádek.
Vůči anonymnímu slovákovi je nakloněn, já mu samozřejmě vadím.

Dále je tu ze Zeanddrich, taky podezřelá osoba s nejasnými názory, člověk, který je také ochoten na někoho posílat Mosad.
Pro mě amorální.



Obskurní divadlo divných chlápků, amorálních úchylů.

Zřejmě kombinace působení UI a přirozené amorální úchylnosti reálných osob.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter