Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Momentka z Prahy 2.
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 13.11.2022 (00:34:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Podporovaná idiocie, kterou tu roky razí redaktor tohoto serveru, je průhledná.

Je to satanismus, řízená nespravedlivost, organizované vytáčení.

Co podporuje?

Anonymní napadání a vytáčení, ničení publikovaných děl vloženými nadrozměrnými grafikami, dále toleruje vytváření fake nicků jiných uživatelů

Dále toleruje vkládání děl, které nejsou dílo.

Autor MírZemi dosahuje publikovatelnosti svých děl jen v některých případech.
Peslov by měl mít smazané všechny příspěvky, protože udavačské akce, výcvaky z ulice, přepsané žvásty z Bible bez blíže určené myšlenky .. nejsou dílo.
Tento MS úchyl, no comment, všechno sračky, co to tady má co dělat.

Server bez údržby.

Ovšem, proti publikujícím autorům, jako je julián, se ruka cenzora vždycky najde.
Proti mě se taky našla.
Dokonce se pro nás pro oba dá udělat i ten ban.

Sice ne oficiálně, ale dá.

Tak proč pro anonymní škodiče ne, když je to tak snadné?

Je to snadné, UI je technologie, já a julián jsme lidi a redakce?
No to jsou satanisti, jen ať jim chcípnou, zešílej, spáchají sebevraždy jejich děti.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter