Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Málokdo chápe, že tento proces, který se se světem děje, je krutá záležitost.

Já vyrostla ve světě, který je patriarchální, stále svou podstatou, kdy u skutečné moci byly nelidské Drakoniánské misogynní zrůdy, obtočené kolem vesmírného viru, dále měli svoji rotu satanistických vůdců společnosti a celý tento kolos je mohutně podepřen IDIOTY a ZFANATIZOVANÝMI KRETÉNY, kteří veškeré nadějné lidi zlikvidovali už v mládí, tak, že skončili jako blázni a feťáci na okraji společnosti.

Materialističtí ateisté zvládlí všelijakými politickými ideologiemi, v našem prostředí dále křesťani a židi, jako protěžovaní v pozici "tradiční duchovní inteligence".
Prakticky je to odporná omezená křivdící a vysoce debilní pakáž s nulovými duchovními vhledy, vše úporně drží ve falešných kolejích.

Duchovnost je mezi obyvatelstvem rozdělena na dementní srdíčkové fráze s esoterickými krystálky pro ženy + křesťanství, nebo židovství a chlast, materialistický ateismus, křesťanství, nebo židovství pro muže.
Ženy i muži jsou pak nesnesitelná hovada a společnost se štěpí a rostou psychické choroby.

Jakákoliv reálná spiritualita je věc vysoce experimentální, na vlastní pěst.
Chápat nové náhledy na realitu, lámat si hlavu s časoprostorem a vidět mimozemšťany a chápat dimenzionální a kosmické zákonitosti je pro pár dobrodruhů.

Takže - pnutí je velké a holt rovnice výslednice říká, musí zemřít idioti, aby pokroková populace mohla dýchat.

Všichni ti slaďouši s mimozemšťany, jak slibují ráj pro všechny, buď ignorují realitu, nebo záměrně lžou.
Ti, co jsou na nebi a se kterými mluvím, říkají, že očkovanci zemřou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter