Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Takže vlastně vůbec nehrozí takový ten scénář, jak přistanou mimozemšťani, objasní mystickou pravdu a pak se bude konat odstraňovací proces, kdy všechny ty zašlé zlé, křivdící, tupé a dementní existence, s pružností ostsoporozy, humorem ledovce a zcepenělým ksichtem, které nám nyní dělají "vědu" a korigují naše myšlenkové proudy skrze "ministerstvo pravdy", budou muset uznat, že jsou přesně to, co popisuju.

Nenastane okamžik, kdy se půjdou nějací rozjívení idioti omlouvat lidem, kterým zničili život svoji bezohlednou šikanou a cíleným ničením.

Ne.

Oni všichni pochcípají dřív, než tahle věc nastane.
Oni nedřív musí začít umírat, aby se oslabili.
Kdo je zvědavý na jejich ksichty, až se dozví pravdu?
Já ne, jen ať zdechnou bez pozornosti.
A nějakých tyátrů.


Až jich bude méně a bude chaos, tak se doba plně přetransformuje a až budou všichni chcíplí, tak bude na světě tuze moc zajímavějších věcí, než aby na ně ještě někdo myslel.

Vyroste generace, která tenhle hnus "tradičních inteligentů" prostě nezná.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter