Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



O tom, jak byla vakcína nakoncipovaná kosmologicky, jsem napsala už fůru komentářů.

V r. 2019 se nám s GF podařilo odvrátit plánovanou válku proti Íránu a NWO začalo prohrávat, proto nasadili covid.

Byla to chřipka a měla zabrat vakcína. První debilita.
Absolutně nátlaková mediální masáž, která se velice brzy začala ukazovat jako nápadně lživá, povinné nošení roušek, nesmyslné lockdowny atd., televizní vzrůšo bylo hodně nápadné.
Když věci vygradovaly tak, že v prosinci 2021 vyhlásila naše vláda POVINNÉ očkování v určitých oborech, kdy se jednalo o podezřelou, experimentální, neověřenou a hlavně podle všech dostupných dat absolutně nefunkční vakcínu, .... to už muselo probrat i hovado.
Koho to neprobralo, je dobytek.
Tečka.

Během let jsem pochopila, že temná strana má své kosmologické právo ubližovat lidstvu, nikoliv však planetě.
Měli obrovské právo ublížit lidstvu, vím to.

Proto ač je jehla projekt NWO, mě nevadí depopulace.
Souhlasím s tím.

Ukázalo se, co ten dobytčí dav umí, co ta satanistická verbež ve vedoucích nižších rozhodovacích pozicích dokáže, co je to za pakáž.
Doktoři a inženýři lžou do očí, o vakcínách, o 5G, akademici učí dál absolutní nesmysly, všude sedí nějaká škrobená jezuitská infiltrovaná držka, která udržuje hrozivé zlo, satanismus je všude, naprosto všude a lidi?
Papinkaj náplň TV - teď si vem roušku, teď zahajluj.

Jen ať to pojde, tohle stádo dobytka.

Evidentně na to lidstvo nemělo, kdyby se NWO trapnému covidu vysmálo a rychle přijalo situaci, která se reálně děje, nemusela být žádná depopulace.

Ale doopravdy se dokážeme se všemi těmi žido-křesťansko-bezvěreckými jezu ksindly zvednout do galaxie?
Ne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter