Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Přesně tito lidé by šli samozřejmě klovat do jiných, kdyby se náhodou přenastavila situace ve společnosti, že by bylo nevýhodné mluvit o Darwinově teorii, o zpochybnitelnosti významu etiky, materialistickém ateismu, křesťanských tezích, o teorii výjimečnosti židovského národa, nebo přínosnosti technokracie ... jistě by šla tato pakáž terorizovat je.
Protože by to bylo výhodné.

Do nového věku potřebujeme i teoretiky, kteří rozumí své myšlence a umí ji obhájit.
Takže všichni, kdo si budou stát za nějakou myšlenkou, budou pro ni mít argumenty a srdečně ji budou věřit, i kdyby byla celá dočista pitomá, jako je evoluční teorie, nebo křesťanská vize spirituality, tak ti se dostanou do nové doby.
Protože jsou živí.

Umřou apatické teroristické nicoty, které jdou jenom tam, kde to mají lehké a nic neumí.

S magnetickou sulcovatou krví s tlustými elastickými vlákny a ucpanou srdeční tepnou tímto sajrajtem to asi nezamává, kdo to v sobě má, tak s vysokou pravděpodobností v rámci několika let zemře.
Ale jeho posmrtný život nebude ohrožen.

Kdyžtak se půjde vyvíjet do podobně blbého světa, jako byl ten dosavadní tady, kdyby mu tyhle idiocie ještě nestačily.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter