Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Časem to dopadne třeba nečekanými ději tak, že se vymění stará civilizační deska za novou, tedy ve smyslu energeticko - informačních struktur, těch kultických center v podloží, těle naší planety.

V současnosti se tento proces utváří u nás, v kultu Bohemie, v Čechách a v přímé návaznosti se Slovenskem. Jsme v tomto procesu první, kdo to musí zvládnout.
Naše národní kultická energie, opravdu v něčem ryze česká, má centrum, které má velkou programovací schopnost pro celý svět. Je to jedno z nejvíce civilizačních, inteligenčních center vůbec. A zároveň není obrovské, je malé, ale velice vyspělé a vnitřně velice kvalitní.

Proto je na nás zaměřována pozornost veškerých satanisticko-židovsko-církevně-nacistických struktur NWO, u nás s extrémně propracovanou agitkou, extrémní podlostí, extrémním psychickým násilím, prostě veškerá satanistická urputnost se snaží veškerými bestiálními metodami dusit zrovna nás, Čechy, hned v závěsu se Slováky.

Protože jsme v centru dění, pohybů a výměn kultických sil.

Expertně česká kotlina, to je centrum programů, intelektu, civilizačního uvažování, zacházení, intrik, podlostí, chytrostí, manipulací a cest z toho ven, u nás je toto nejintenzivnější.
Velice silně skrze nás prochází kosmické proudy, velice silně máme podnícený duch.
Proto se u nás ozvala alternativa proti nacistické debilizaci a vlastizradě.
Nás kult Bohemie je v současnosti dá se říci hodně odblokován od instalací židovstva, křesťanstva, satanistů obecně, zůstává v něm trvale duch "Blanických rytířů", což je velice bojová a agresivní síla. Patří slovanským čarodějům, ti jsou nejnebezpečnější na světě, protože mají silná kosmická práva.

Slovensko nese pozitivní jiskřivou energii, mají trochu jinou povahu, než Češi, více slovanskou, v její pravé podstatě. Jsou křehčí a temperamentnější, obě země mají trochu jiné okruhy problematik, ale je zde jistá kultická provázanost obou těchto národů, která trvá.

Naše dvě kultické síly se mají očistit od nánosů satanismu jako první.
Teprve poté mohou následovat další. Jak jsme relativně malí, dlouhodobě pod obrovským tlakem debilit a vlastizrady, které produkují nacisti v našich vládách, tak se naše energie vyčistily a jsou připravené na definitivní výměnu podloží.

NWO a jejich vedení je zajaté a na konci. Původní terorizační struktury nefungují, nyní vnímám, že plazí příšery jsou chytány a satanisti někde zavření čekají na svůj osud. Bojuju proti nim, zabíjím je magií, jako vždy, je zajímavé, že k satanistům jako takovým dokážu cítit neuvěřitelně krutou nenávist.
Protože člověk je v kosmickém řádu nadřazený nějakým debilním nenažraným plazím příšerám. Člověk se může zlobit na debilní rozežranou krokodýlí, dračí, nebo ještěrčí držku, může ji zničit, svrhnout, zašlapat, ale pořád je to ničit debilní přerostlý zvíře.
Satanisti jsou jiné kafe.
To jsou zrůdičky, dávám je ničit do posledního dechu, ničím je kosmickými silami, vím, že skončí rozemletí na zvířátka, v lepším případě.
Je to odporný nelidský odpad, toxicita z vesmíru svedená do lidských podob, nezaslouží si to jediné odpuštění, jediné odpuštění.
Zaslouží rozemlít na nicotu.

Ať nikdo nezkouší odpouštět satanistům, hledat pro ně omluvu a tím prodlužovat životnost starému systému. Neví, co jsou zač.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter