Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ono se ukáže, co se bude dít. V případě, kdy USA zavelí, že se Polsko, Slovensko a Česko POVINNĚ zúčastní války proti Rusku, protože si to tak prostě Amíčci přejí, a my do toho půjdem, no tak potom asi je to už podle kosmického zákona, ten náš zánik.

Ale já věřím tomu, že ve skutečnosti je tak zfanatizovaná do Ukrobanderismu, fašismu jenom tak desetina obyvatel, z důvodu svého přirozeně zlého nastavení.

Dalších dvacet procent tomu může upřímně věřit, protože jsou to prostě vylízaní zpracovanci.

Jedna třetina s tímto absolutně nesouhlasí a je čím dál více radikální a čím dál více vidí, co za svoloč nám vládne a že se dějí zločiny.

Třetina vyznává ukrofašismus, protože to je výhodné. Nemají názor, jsou prázdní a bezpáteřní, vždy budou dělat jen to, co je pro ně výhodnější.
Jakmile zjistí, že mají nasazovat vlastní krk, půjdou jinou cestou, protože toto je pro ně nevýhodné.


Takže prakticky, když se profackuje 20% důvěřivých debílků co doopravdy věří, že Majdan 2014 byl o demokracii, tak oni začnou reagovat jinak.

Požene se do toho jen 10% totálního nacistického odpadu a ti klidně pochcípat můžou.

Stejně naše národy vymřou na očkování, ale západ daleko víc, než my. Bůhví, jestli se zápaďáci vůbec toho zatopení dočkají ještě dřív, než umřou. Mají asi 5 let života, takže třeba ani ne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter