Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.12.2022 > čtenář> 


Milý slovenský programe UI na totemu, budu ti odpovídat a následně nechám nezaujaté publikum možnost sledovat tvé budoucí reakce, jak prospíváš, jak se ti daří, jestli ještě pořád fetuješ a vůbec, jak se máte ve vaší klerofašistické dědině.


" Veď tu už ide o budúcnosť celého nášho sveta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!"

Ba právě, jenže tobě to dochází až teď, po velkém nevídaném tlaku mě tady na totemu. Galaktická federace to ví celou dobu a mě to došlo roku 2015, kdy se valila uprchlická vlna a já byla tehdy odhodlaná nastoupit do dobrovolnické brigády k rekonstrukci Železné opony, následně se bezodkladně spojit s Ruskem a Blízkým východem a jejich džihádem a nasměrovat veškerý hněv proti USA.
Jenže, naše vláda se k ničemu neměla a na internetu akorát sprostě držkovali ničemní chlapi totální debility.

Proto bylo mé spojení s Galaktickou federací na spadnutí, až jednou v listopadu 2015 skutečně přilétli, jako velká bílá neslyšná podle telepatické mluvy pulsující světlice v údolí, kterou vidělo vícero lidí. Domluvila jsem se tehdy s nimi, že sejmeme NWO a USA.
Skutečně tu jde o osud celého světa a GF nakontaktovala k takto zodpovědným kouskům mě, ne tebe, milý kleromagore.

Tímto se dostáváme k bodu dva:

" Čo to môže byť za človeka, ktorý je proti Židom, kretanstvu, Eu, Amerike, demokraticke vláde, EÚ, apod.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? ???????????????!!!!!!!! Tá stvora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!"

To je člověk, jako já, který je tímto za celou Afrikou, dále Rusy, obecně Slovany, Arábií, Persií, stepí střední Asie, Kavkazu, Himalájí, Indie ... zkrátka Euro-Asijský spolek + Afrika, dále existuje na světě Čína, Jižní Amerika, to jsou vskutku oblasti, které nijak neřeším a nechávám je osudu a věřím, že se o ně někdo hezky stará.

Je fakt, že vašemu spolku nějak moc nefandím, nicméně, když tak trochu tušíme jejich zhruba osud, již se tomu nedivím a jsem ráda, že jsem se spojila s dobrou, větší, výraznější, perspektivnější a životaschopnější částí světa, která je budoucnost a vehementně se tam snažím nacpat i naši zemi se Slovenskem.

Pořád jde o ten celý svět.


"Čtenář - 4.12. > Há, tá stvora!!!!!!!!! -Možno naozaj nastal čas, aby sa sily Dobra začali viac biť so vzmáhajúcim sa Zlom, a nenechávať ich voľne pôsobiť v médiách, a na internete, a pod. Nie ich zabíjať -nie sme ako oni - ale je potrebné ich súdne zavrieť do ústavov, preliečiť lieky, a hlavne rýchlo odstaviť od internetu, apod.!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


No, aby tě to nedostihlo, milý slovenský kleromagore. Vykazuješ prvky daleko větší psychotičnosti, než já a to do mě NWO od 2015 narvalo takový volty, že zkrachovali.

Hezky si rozmysli, jaká bude tvoje další reakce, protože Bůh tě vidí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter