Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)


 ma.ni. (Občasný) - 5.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nebo to může být opakování historie. Můj známý, rodný Srb, fandící Rusku, neočkovaný mi říkal, že je teď jako rok 1937,pospedni vánoce. Říkal mi, že UA se na něj vytahovali, že nám oni budou velet, budou nám nadřazeni. Opakování historie. Válka 1939 - 1945, Němci - teď UA, vlastizrádci tehda, vlastizrádci teď ( politici a našinci podporující válku - jestli chtějí bojovat, odvezla bych je na UA a nechala bych je tam, takový našince nepotřebujeme ). Lidi mají dost milodarů bohatým UA, kteří si jezdí od kraje ke kraji a berou z pseudo státu peníze a pak napakovaný táhnou k nim domů. My si to máme vybojovat zpátky, prostě vypalovat UA zpátky, hlavně ty bohatý a nagelovaný frajery. Prostě ze sebe dostat vlastenectví, lásku, ty dobře vlastnosti. Je nás jen hrstka, když nepočítám očko a zmanipulovaný a druhou část neočko a zmanipulovaný ze zprávy Galaxie.
Okupace probíhá, poblitici pouští sem rádoby chudý UA, českým lidem jsou odebrány čím dál více svobody. Na SK, dříve to byl slovenský štát, hlinkovci, ještě jejich potomci žijí. Ale i v této zemi cítím větší moc církve, víc než u nás. Myslím, že tom je i karma v obou našich zemích. Máme si odžít, prožít co by válku 1939 - 1945. I když je to teď mnohem horší a těžší.
Někde jsem četla, že část Maďarska mají DNA slovanskou.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter