Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 >



Z celého toho kolosu problémů, který tu byl, zbylo 5G a náckovsko - židovská garnitura. Jinak nechci tvrdit, že celé NWO spočívalo kulturně hlavně jen v náccích a židech, jely v tom vesměs všechny kultury celého světa, další velká základna NWO byla v muslimech spolupracujících se CIA, tedy ve věčném koloběhu "teroristických organizací", nebyli to jen nacisti a židi, je v tom zapleteno mnoho klik nejrůznějších zájmových skupin.

No, ale ta garnitura, co zůstala u 5G jako u své poslední zbraně, co jim zbyla, má základnu ve vesměs shnilém západu.

Zůstává 5G, jako ovladač mysli, GF to může nějakým způsobem mírnit, odklánět, ale není v jejich zájmu tu technologii, ovladač mysli, velice primitivní, úporný, plošný, ale ovladač mysli, vypnout.
Protože lidi musí něco pochopit. Je skutečně možné, že třeba v polovině lidstva dlí přežvykující dobytek, nemá smysl od nich něco čekat.
Další to nejsou schopní pochopit, protože se toho bojí, připadá jim to nemožné a celkově jsou jejich duševní rozhledy malé, než aby byli schopni toto přijmout, pochopit, vyřešit a přejít do galaktické éry rozvoje.

Tak to prostě je.

Lidstvo musí pochopit problém, který ho svírá - a to jsou nácko-židovské grupy satanistů, strukury, které tu zbyly, odřízlé od svého nejvrchnějšího vedení. Což ve své podstatě jakoby úplně nejde, je plně odříznout, protože jsou zkažení a nezmění se, nedá se od nich čekat nějaká otočka k dobru, či něco takového.
Jsou to izolované ostrůvky vesmírného viru, které má poslední technologii, co jim zbyla a to je 5G a HAARP atd.

No a to lidstvo musí pochopit a vyřešit.
Prý dost lidí spí s mobilem pod polštářem. Co od těch lidí kdo může chtít? Oni si dají na spaní pod hlavu mikrovlnku, prý aby slyšeli budík.

Říkám, to je marný. Pro mě byla formativní zkušenost zjištění, že lidi na vlastní oči vidí, že po očkování drží magnet na rameni a jdou na další dávku, nebo i první dávku.
To je pro mě konečná, co se týká nějakého dalšího rozvoje této rasy, to už jsme v hajzlu dávno, očkuje se od třicátých let, rozum a instinkt se šel projít, brzo se prý vrátí.


Takže aby se ten zbytek ujal, co se u určitých jevů, energií, okolností, realit a souvislostí zhrozil, musí se mu pomoci, neb je jak kytička v záhonku, který svírá tvrdý, úporný a houževnatý plevel a nemůže růst. Což je třeba polovina obyvatelstva s třemi dávkami s duší přežvykujícího tura.

Tak pojdou.

Já si říkám, jestli GF plánuje tuhle čistku, možností mají určitě dost. Záblesk, potopa.

Třeba při předpokladu, že Měsíc je technologie, která se dá navádět a přemisťovat a není to přirozený objekt, tak se dá potopa udělat raz dva. Jestli GF potřebuje lidi více spjaté s přírodou a vidí degeneraci moderního člověka žijícího v megapoli, ozářeného mikrovlnkou, denně ubíjeného programy běžícími technologií 5G, tak se dá třeba říct, že když udělají rychlou potopu, která zdevastuje pobřeží, mají hned půlku práce hotovou...

No nic.

Čemu opravdu už nevěřím, že se v blízké době stane kontaktní událost s mimozemskými rasami GF, protože o to není zájem a ani nevěřím, že se to dál bude nějak prodlužovat, protože předpoklad, že se tady něco za deset let významně posune, je minimální.

Ty chvíle už proběhly, posunulo se to sem, do nikam.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter