Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.4.2023 >



Pseudohumanismus je zkáza tohoto světa. Lidi jsou tak strašlivě dementní, že se s nimi dá sehrát jakékoliv obludné divadlo. Mělo mi to být jasné už v mládí, ale nebylo.

Ve škole nám lili do hlavy všechny ty světový války a holocausty, jak to bylo strašný a jak se to proboha mohlo stát .... no stejně jako dneska, protože ty lidi jsou dneska ještě debilnější, než tenkrát.
Tenkrát lidi měli ještě zbytky zdravého rozumu a instinkt, dneska nemají už ani to. Jsou to jenom tupý hnusný idioti, kteří nepochopí sebemenší manipulaci. Zbraně o generace dál a lidský rozum je zdegenerovaný, taky o generace.

Co se s takovou hnusnou cháskou dá proboha ještě sehrát?
Cokoliv, absolutně cokoliv.

Bylo to vidět už na válkách na Blízkém východě. Odporný zločinný USA si vypěstovalo X teroristických organizací, které potom rozvrátily země v občanských válkách, do kterých USA přilévalo olej jak do ohně, jak potřebovalo, hlavně aby ty války nepřestaly.

Co naše pseudohumanistická verbež?
No ňu ňu uprchlíci, hodná Američka a zlí zlí teroristi.
Na blití, ty odporný vygumovaný svině doopravdy neznají a nechápou skutečnou humanitu.
Ta velela zastřelit kundolízu i Bushe a zakázat USA. S tímto názorem jsem byla zpražena na vejšce jedním neschopným idiotem v roli učitele, že si prý Kundolízy váží. Tehdy jsem to spolkla, dneska bych mu prostřelila držku. Tohle už je na občanskou válku, já tenhle odpad mezi lidma odmítám tolerovat.

Jenže.... pro pseudohumánní dobytek ze západní Evropy a bohužel i z našich zemí je tohle nemyslitelné, oni nejsou humánní, oni jsou pseudohumánní dobytek. Navíc, se dá čekat, že muslimové pro ně nejsou hodnotný lidi.

Já se tak strašně stydím, že se naši zemi někdo snaží cpát na západ, do těch napudrovanejch proklatejch sraček pseudohumánního dobytka, který vyžírá a terorizuje celý svět a koupe ho v krvi.

Co Ukrajina? Komu na tý zemi záleží?
Vždyť ta zkurvená Amerika použila totožný recept na Ukrajinu, tu stejnou sračku, se kterou už zničili půlku světa a rozvrátili národy, na který přišly, za nadšenýho hejkání pseudohumánního dobytka z tzv. "vyspělých zemí".
Co se dělo na Ukrajině, na tom východu, tak o tom naše pseudohumánní mediální plačky ani nepíply.
Jakože masakry, zrůdnosti, to snad nebyli ani lidi, jenom nějaký přeprogramovaný unesený chlapi, bez mozku, naprogramovaný na zvířata ... ale vraždili Rusy a to Amíčkům a našemu pseudohumánnímu dobytku nevadí. Jsou případy, že se někdo probral na Majdanu, jak vykřikuje protivládní hesla a nevěděl, jak se tam dostal a proč tam je....
Na Ukrajině se teď prokecl prý nějaký šmejd, že verbují západní Ukrajince, protože tam chtějí udělat místo Polákům.

Takový zlo, takový sračky a naše pseudohumánní hovada tu budou kníkat kvůli jedný holčičce s prostřelenou hlavou.

Ať to pojde, tenhle zkurvenej odpad.
Když jim nedošlo, co jsou Američani s Blízkým východem, když hodili Ukrajinu do ohně, když posvětili tuhle prasáru posíláním zbraní, tak příště to budeme my, Třeba Češi, kdo budou prohlášený za nedemokratický teroristy a budeme vybitý a naše pseudohumánní slečinky a páníčkové to umožní, podškrábnou.

Hnus, odpor, nechutný, na blití.

Proto doufám v jakoukoliv akci, která vybije tohle odporný lidstvo.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter