Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A nejhorší zjištění, co na tom všem je, že k tak děsivému vývoji nebyl sebemenší důvod a svět vůbec není tak, jak se to každému ze začátku zdá - že bude stačit inovace a výdrž, aby se věci zlepšily.

Ne, není to tak, bohužel.

Vývoj světa a dějin není jakkoliv v rukách lidí - vše je to zinscenované. Lidi jsou v tom jenom zmanipulované loutky, se kterými je nakládáno.
Jedinou obranou by bylo, kdyby byli lidi dostatečně chápaví, prozíraví a inteligentní a spojili se s GF. Jenže, to splňuju možná já a několik dalších jedinců, jsem za exota, celá společnost je proti mě, nikdo mi nepomůže, nemám se doslova s kým spolčovat.

Většina populace je nechápavá a dá se snadno zmanipulovat.

Takže to znamená, že se může vyskytnout období zdánlivého klidu a míru a dobrého stabilního vývoje, kde ty generace, co to žijí, získají falešný dojem, že je to jejich zásluha.
Ale není to tak, pouze jim to bylo dovoleno, je s nimi vedena zrovna taková hra.
Ale pak, zhruba každé století, si NWO vzpomene, zaútočí na Rusko a vyvolá světovou válku, naprosto bez ohledu na lidi, na jejich vývoj a smýšlení.
Akorát je manipulacemi donutí, aby to jakoby chtěli.

Bohužel, tu nejlepší příležitost pro změnu jsme nechali utéct.
Myslím si, že největší potenciál pro změnu byl v době 2000 - 2022, nejotevřenější možnosti byly 2020 a 2021, pak už se vše začalo jenom zatahovat.
A zatahuje se dále a myslím si, že následující generace už jsou slabší, hloupější a nevzdělanější, než my a již ani nevyrůstají s klasickými knihami, jako zdrojem vědění, ale informace berou z rozemletého svinstva internetu. Proto již nemohou udělat žádnou změnu.

Mrzí mě to a znechucuje mě to, ale když vidím, že tento svět je nemilosrdně ovládán nelidskými kreaturami, infiltrací do naší rasy a naše rasa je tak krutě debilní, že to není schopná prohlédnout, nedá se očekávat, že lidské dějiny kdy budou vypadat jinak. Prostě každé století bude nesmyslná zinscenovaná válka, která vygeneruje spoustu škod a utrpení, které se již nikdy nebudou mít šanci zahojit, protože hned následující století přijde další zinscenovaná válka, která bude ještě horší.

A lidi jsou hloupější a hloupější.

Proto doufám, že když jsme projeli tuto možnost se osvobodit, jakože další "starseeds" mise se už určitě naplano posílat nebudou a vyšší mocnosti rozhodnou o definitivní likvidaci lidstva a ten škvár NWO už vylikviduje GF a pokud tu bude pokračovat, nebo začínat nějaké lidstvo, že to už dokážou odstranit.

Je to v podstatě vesmírný vir a jeho ničivé působení.

Planeta se z toho dokázala vyvázat, ale lidstvo ne a lidstvo by bezohledně ohrozilo planetu svou hloupostí, kdy je manipulováno úchyly NWO, tak snad bude povrch smeten a začne se znova.
Je to lepší, než pokračovat v tomto.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter