Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.5.2023 >



Teď zase z politiky:

https://aeronet.news/video-penize-poskytnute-na-zabijeni-rusu-na-ukrajine-jsou-nejlepe-utracene-penize-pro-usa-americky-senator-pri-rozhovoru-se-zelenskym-vyrobil-mezinarodni-skandal-a-lindsey-graham-se-jiz-dockal/

Americký senátor Lindsey Graham při rozhovoru se Zelenským doslova říká: "Rusové umírají. Pro nás jsou to nejlépe utracené peníze."

Přímočařejší už to být nemůže, já si myslím, že kdo toto nevidí, tak je prostě sám nácek a je fanaticky zaměřený proti Rusku a má v sobě nějaké ty na blití geny, jak je to zdegenerované na kyborg DNA.

Naštěstí si o tom planeta myslí svoje a Galaktická federace taky, o Američce.
V podstatě celou dobu války stála za Ruskem a Blízkým východem a muslimskou společností obecně proti USA a kyborg Číně.

Takže se v podstatě zelená síla sibiřského kultu rozprostřela přes celou severní polokouli a podebrala tím i severní Ameriku, protože její vlastní správné kutické vlivy jsou extrémně zesláblé a mají malé pochopení u tamního obyvatelstva a nakonec se tato hutná a hlubinná rezonančně klidová energie usadila v samém nitru planety.
Takže Euro-Asia spolek dál pádí, dimenzionálně podporován a dají se vsadit boty, že to tak dopadne i v realitě.
Takže ať si americký senátor vylíže a připraví se na přirozenou smrt a kosmickou spravedlivost.
Stejně vypadá jak robot, kterého řídí úchylný žiďák, nějaký duševně sešlý hovado, co má být správně už pár tisíc let mrtvý.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter