Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Protože doslova je to tak, přesně tak.
Problém už jsou jenom lidi, jejich zkaženost.
Padlí andělé jsou poražení, archontský kruh se rozpadl, plazi odsud odešli a to ještě rádi.
Poslední Drakonián, kterého jsem viděla, vyloženě brečel a toužil odsud vypadnout, protože frekvenční podmínky tu pro něj byly už nesnesitelné a lidská debilita ho mučila snad víc, než mě, protože už se nemohl bránit.

Už jsou odsud prostě vypakovaní.

Ještě něco třeba ještě doznívá, nějaké menší věci, ale ten hlavní problém je vyřešený, planeta je osvobozená.

Ale evidentně tím ráj nenastává.

Všechno zlo už dělají jenom lidi.
Už v tom nehrají s kartami ani padlí andělé, ani žádné mimozemské struktury.
Vše zlo, co se nyní děje, včetně těch psychotronických útoků, vší té idiocie, co se děje, je už lidská satanistická produkce.

A lidi?
Nic, během probouzecího období se neprobudili a myslím si, že ti, co pochopili, co všechno tu je špatně, už taky chápou, že tu většinu "probudit" nejde.

Jsme nepřátelé.
Pro ně jsme dezoláti a oni pro nás nacisti a proglobalčíci.
Ani jedni tu nechceme ty druhé.
Najít cesty k sobě už nemá vůbec žádný smysl.
Není čas na někoho čekat, planeta taky nečeká.
Je potřeba to vyhladit, aby mohla vzkvést nová společnost na nových základech.
Já jsem pro rychlou údernou akci, ale samozřejmě to může probíhat nedostatkem.
Fandím tomu, aby kleknul farmaprůmysl, to by bylo nejlepší.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter