Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Atomovky by se použily pouze tak, aby to definitivně zastavilo světovou válku.
Protože kdyby to probíhalo stylem, jak to popisuju - že by prostě Rusko naházelo atomovky na NWO západní státy + Izrael a oni by měli blokované spouštěče svých vlastních jaderných systémů, vznikl by efekt jako v Hirošimě.
Znamenalo by to, že jedna strana má tak mocné systémy, které druhá ne.
Pak by tedy muselo Rusko ale kápnout pravdu, že to ve skutečnosti není jejich neuvěřitelnou technickou vyspělostí, že dokážou vyřadit obranné navigační systémy protistrany, ale že to udělala Galaktická federace.
No a nebo taky ne, že jo, podle vyšší galaktické politiky.

Ono se totiž už dost upouští od toho, "být fér", protože není vůči komu se tak chovat.

Rozhodně by ale takový počin zavřel hubu západu, protože by viděli, že jsou rozsekatelní velice snadno, pokud se nekamarádíčkují s GF a nebo, pokud nechápou metody, kterými jim Rusko zablokovalo jaderná zařízení schopná vypustit atomové střely.

Zastavilo by to válku a stačilo by na to 3 - 5 jaderných bomb.
Což je v podstatě nic proti těm tisícovkám jaderných bomb, co se odpálilo v rámci jejich vývoje.


Takže není pravda, že je na jaderné zbraně absolutní zákaz a že se nikdy určitě nepoužijí.


To by zastavilo tuto dementní válku, kterou evidentně vede nacistický západ proti Rusku a už je únavné to nějak vysvětlovat všem těm českým debilům, co se vzhlíží na západě a nenávidí Rusko.
Prostě oni to nepochopí.

Kdyby se toto stalo, že by byl západ spražen technologickou převahou a musel by kapitulovat, tak yto davy všelijakých nacíků by měli skokově zhoršený duševní stav a říkám ... stačí aby farmaprůmysl padl a všichni ti cukrovkáři a depičkáři na práškách jsou do roka mrtví.
Společnost se pročistí.

Myslím si, že tak nějak to bude, že to půjde po vlnách, všelijaké přírodní katastrofy, šlupky od Slunce, planetární zvyšování frekvence, zhoršování dostupnosti toho a tamtoho a po vlnách bude ta stará toxická doba odpadat, jak budou umírat toxičtí lidé.

Teď je ale akutní zastavit tu světovou válku a západ, korporátní globalismus.
Padnou korporáty, najednou přijdou krize, zase se lidi budou muset naučit dělat reálně přínosné věci, vyrábět, pěstovat, chránit životní prostředí.

Padnou NWO hovadiny, jako uhlíková agenda, jejich plán na globální digitální koncentrák atd.
Jakmile padne internet, je vymalováno.

Jestli si někdo myslí, že tyto tlaky nacistického střihu půjdou donekonečna, tak ne, nepůjdou.
A až to praskne, odpráskne to i nacíky.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter