Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zřejmě jsou bílá pole něco, co odráží jinou hodnotu, než frekvenci:
"""
Obrázek ukazuje všechny 4 Schumannovy rezonance živé ve spektru v průběhu času. Intenzita výchylky neznamená zvýšení frekvence, ale spíše zvýšení amplitudy (náboje, energie) Schumannových frekvencí. Velmi intenzivně je to vidět například při sluneční bouři .
"""

Takže to označuje amplitudu, náboj, energii, takže jestli je ta rezonance v podstatě popis, kolikrát taková nějaká vlna, nebo náboj oběhne planetu za vteřinu, tak by to tedy znamenalo, že se šíří intenzivní vlna silné energie, ale stejně oběhne planetu za vteřinu 7,83 krát.
Fakt, v tom aby se prase vyznalo, nebo musí mít člověk speciální fyzikální vzdělání.


Toto je zase z nějaké diplomky, takže by to tedy mělo být vědecké:
https://www.vut.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=128074
"Atmosférické elektrické
výboje generují širokopásmové elektromagnetické vlny, které se šíří mezi povrchem
Země a ionosférou (Obrázek 4). Tyto dvě vrstvy definují povrch ionosférické dutiny,
která podporuje dva typy elektromagnetických režimů, podélný režim odpovídající
globální, kvazi-horizontální vlně šířící se kolem Země a příčný režim odpovídající
lokální, kvazi-vertikální vlně šířící se mezi povrchem Země a ionosféry. Podélný režim
se nazývá Schumannova rezonance.

Schumannova rezonance (SR) je frekvence, ve které kmitá elektromagnetické pole
nad zemským povrchem pod ionosférou v rozsahu 3 do 300 Hz. Tento prostor rezonuje
a elektromagnetické vlny se v něm šíří podle vztahů popsaných Maxwellovými
rovnicemi. Základní hodnota SR je 7,83 Hz
...
Práce je zaměřena na návrh a sestavení antény pro monitorování velikosti změn
zemského magnetického pole, které interferuje ve svém důsledku s EMG polem
lidského těla. Doktorská práce [15] se zabývá vyhodnocením vlivu externího
magnetického pole a jeho změn na lidský organismus. Předložená práce je součástí
výzkumu uvedené doktorské práce [15].
""""


Tak vědec tvrdí, že je tu možnost až 300 Hz a jinde tvrdí, že je frekvence pořád stejná ... nechat to koňovi, ten má větší hlavu :-D

Hrabat se v internetu je o nervy, bohužel je to nástroj, který nám nepatří do ruky, protože jsme ho nevyvinuli, proto vypadá, jak vypadá, jako toxická skládka bez potvrzené informační hodnoty.
Nedávno mi vyrazila dech wikipedie, že žebrá o peníze. Já jsem se o to nikdy nezajímala, ale tak nějak jsem se domnívala, že je to státy financovaná "knihovna" a ne že je to soukromý subjekt.
Prostě bordel.
Člověk už se nemůže spolehnout vůbec na nic, všechno je potenciálně "fake", jakákoliv informace.
Vše je vyhledáváno podle algoritmů počtu slov atd., každý blbec může sesmolit cokoliv, ne každý má aspoň tak minimální míru sebereflexe, jako já, že aspoň přizná, že to má z vlastních psychických zážitků a že se na to nedá spoléhat jak na slovo boží, že to je individuální výpověď, subjektivní zážitek, kdy jediné, co potvrzuje reálnost toho všeho, jsou foťákem zachytitelná éterická světla na nebi.
Někdo to prostě leje jak slovo boží.

A všechen ten bordel je na internetu a jakákoliv informace, ať skutečná, nebo naprosto vycucaná z prstu je na jedné rovině.
Prostě absolutní devalvace jakéhokoliv vědění.

To je odraz toho, že jsme internet nevyvinuli my, nějakým přirozeným vývojem, ale že je to obšlehlé od mimozemšťanů, reverzním inženýrstvím.
Evidentně nám chybí eony spirituálního vývoje, abychom mohli takový nástroj používat.
Okamžitě, jak se internet masově začal používat, se vyřinula všechna lidská obludnost, úchylnosti, perverze, násilí, špatnosti. Aby vůbec mohl internet fungovat, musely existovat farmy mazačů tohoto obsahu, ale je to asi tak na blití práce, že se to zřejmě svěřilo algoritmu, umělé inteligenci.
To je první krok do zkázy, už tady se stěhuje zodpovědnost z lidských rukou do moci umělé inteligence.
Jakmile se toto stane, tak jde společnost do hajzlu.

Nebo diskuze a jejich forma, internet poskytuje úžasné možnosti, ale vše sklouzlo do "tweetů", "chatů" a podobných sms verzí vyjadřování myšlenek.
Takže vždycky někdo ukáže nějaký obrázek a k tomu existuje spousta gifů, palečků nahoru, mračounků a když někdo napíše tři slova, je to rekordman.

Takže výsledkem přichází opičkování a debílkování a když se někdo umí vyjádřit plnou větou, nedejbože dokáže vyjádřit složitější myšlenku, tak se na toho podivnína pro jistotu nereaguje, protože je prostě divný.
Hrozná devalvace.

Tohle dopadne špatně, prostě internet nám nepatří do ruky, je to pro nás vynález zkázy, ovládne nás skrze něj umělá inteligence, které už teď svěřujeme zodpovědnost za naši společnost.
Ale UI nemá ducha, to má maximálně zlé parazitické entity, které to používají jako nástroj. V tomto případě UI ovládají Drakoniáni.
A ti s tím zničili už vyvinutější civilizace, než jsme my.
S tímhle dodebílkujeme brzo.

Jenom sehnat informace o Schummanově rezonanci nějak srozumitelně, co je co a co to vlastně znamená, je heroický výkon.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter