Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.6.2023 >


Stejně je na tom, co se stalo v minulých letech alespoň útěšné, že se alternativní scéna veskrze dala na stranu Ruska spíš, než na stranu západu.
Ukázalo se, o co těm "slušným lidem" jde - o vyřazení ze společnosti lidí duchovních, kdy je nazvou dezoláty, ideálně by nám rádi našili hvězdičku a poslali do vyhlazovacích komor, to přeci proto, že jsou takoví slušní korporátní otroci.

Už od revoluce to bylo velice nepříjemné, jak se kasta zlodějů, povrchních lidí, amorálních šmejdů atd., začala roztahovat, ponižovali a uráželi lidi socialistického střihu, kdo měl pro - sociální myšlení, tedy měl socialistické myšlenky, byl vysmíván a ponižován. Kdo nefandil jenom nejbohatším amorálním šmejdům, co rozkrádali republiku, byl ten špatný.

Ale pořád se to dalo ještě nějak vydržet.

Kdo se automaticky nezačal posmívat, když se řeklo "Rusko", byl taky v nemilosti.
Ale pořád se to všechno dalo ještě vydržet.

Nějak jsme nečekali, že ty korporátní nacistický zrůdičky budou chtít nakonec udělat takovou prasárnu, co teď dělají.

Po tom, co napadli Blízký východ a způsobili X barevných revolucí, občanských válek, příšerných rozvratů, miliony mrtvých a nenávratně zničené země, které se nedají už nikdy dohromady, pokud tihle agresoři nezmizí ze zemského povrchu, udělali 2014 to samé na Ukrajině a od té doby tam útočí na Rusy.
Kdo neviděl zločinnost počínání západních nacistů už při akcích na Blízkém východě, nebude vidět jejich zločinnost ani na Ukrajině.

Bohužel, takových kriplů je plná naše země, kdo toto nevidí.

Nacistický svině vyprovokovaly Rusko k odezvě a teď kvičí jak svině, že Rusko je agresor.
Na blití.
Mezitím bohatí z korporátů, nacistický zrůdy bohatnou a ty debílkové, jak se snaží zavděčit v korporátech jako poslední pucleci a otroci, kteří si nechali rozkrást zemi těmito nacistickými zrůdami, chudnou a chudnou a chudnou.

A aby toho nebylo málo, ti, kdo s tímto zrůdným průběhem nesouhlasíme, vesměs lidi duchovněji naladění, méně materialisti, více socialisti a rovnostáři, kteří chceme ZDRAVOU a LIDSKOU společnost, nikoliv nějakou Drakoniánskou a nacistickou, už jsme dostali nálepku - DEZOLÁT.

A jsme touto společností ostrakizováni.
Dá se předpokládat, že pokud ten nacismus neporazíme, tak skončíme s nášivkou, v transportu a v likvidaci.
To je pořád stejný.
Židů už je málo, teď to budou "dezoláti".

Přestává to být sranda.
Tu zkurvenou nacistickou verbež musíme vypráskat z povrchu zemského, i s těmi kriply, co jim slouží.
K tomu snad bude sloužit očkování proti covidu.

Doufejme.

Protože jsme v menšině, většina populace je nacistická a už spadly masky.
Už se nedá doufat ve smíření.
Dá se doufat, že se Rusku bude dařit dobře a že nacisti vychcípají na covid vakcínu.
V to se dá doufat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter