Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zdánlivě je toto válka mezi bohatými a chudými.
Kdy chudí zhypnotizovaně nadšeně řičí ve prospěch bohatých a jdou proti vlastním zájmům.
Prostě vylízaný idioti.

Prakticky je to ale mimozemská infiltrace a napadení.

Celé se to odvíjí od smyslu lidské existence na zemi.
Ta je duchovní - spirituální evoluce, člověk, který se vyvíjí spirituálně, tak ví, že pro něj jako pro osobu je do budoucna (když věří v reinkarnaci, tedy má důvod se starat o svoji budoucnost a proto byla reinkarnace vyřazena z křesťanství) - jediným spolehlivým způsobem, jak se vyhnout hmotné nouzi pouze spravedlivá, rovnostářská společnost.
A že nemá smysl hamounit majetky, protože do nebíčka si nikdo nic hmotného nedonese, že jediné, co má smysl, je udržovat spravedlivou společnost, která stojí na lidských základech, zkrátka společnost, která rozumně spravuje hmotné statky ve prospěch všech členů společnosti.

To je duchovní a levicová vize, dnes s nálepkou DEZOLÁT.

"Elita", geneticky zdegenerovaná kasta, do které se rodí mimozemské zrůdičky, to takto ale nerealizuje a poctivě hamouní majetky pro svou infiltrovanou kastu a na jakékoliv spirituální rozměry člověka sere.

A dnes jsou z nich žiďácké NWO struktury, nacisti a podobná elitářská verbež se základnou v západních zemích, kdy šíří brutální nadnárodní vykořisťovatelský kapitalismus, korporátní fašismus, bezpráví a útlak národů a říkají tomu "demokracie".

To chápe jenom duchovní kasta obyvatel, je nás málo.

Většina debílečků tohle nechápe.
A jde proti vlastním zájmům tuhle hnusnou infiltrovanou verbež vyvraždit.

Zrušit nacismus a hmotné bezpráví, špatné rozdělení hmotných prostředků ve společnosti + další a další zla různých rozměrů.

Drony, digitální foťáky a kamery jsou schopné zachycovat i jemnohmotnější reality, ve kterých fungují mimozemské civilizace, takže jsou i obrazové materiály všelijakých podivných jemnohmotných technologií, které jsou na nás aplikovány.

Velice doufám v řešení, že Galaktická federace ve skutečnosti porazila NWO, nepřátelské mimozemské struktury a struktury vesmírných zločinců a "covid" a ta vakcína byla použita k cílené inteligentní depopulaci planety.
Protože ta vakcína a počet dávek, které do sebe kdejaký prokorporátní nacíček vpravil, je zatím to nejspravedlivější, co jsem kdy viděla.

Idioti zemřou na vakcínu a aby zbytek nezničilo NWO, zaručí Galaktická federace, protože ta je vymlátí.
Pro tu jsou stejně jako pro nás největší brzdou a nepřítelem tlupy těch vygumovaných dementů s nacistickým myšlením.
Je jich nadpolovina, sestává to duševně z dobytka a apatických existencí bez zodpovědnosti.

To je jediné řešení, které vidím.
Jinak na tomto světě definitivně vyhraje proti - spirituální klika vývoje, tedy nevratná degenerace, kde nemá smysl existence "dobrého člověka".



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter