Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.6.2023 > Tommo> 

Jojo, všechno to má vždycky dvoje vysvětlení.

Já taky nevím - beru to podle vlastního příběhu a pocitů.

Nejhorší příšernosti se podle mě děly od r. 2010 do r. 2015, tehdy normálně blikala obloha od severu, neustále byly krátké záblesky, lítalo chemtrails, nic se ještě nevědělo, všude čpělo zlo, bylo před dimenzionální válkou.
Já jsem tehdy zažívala věci, kterým jsem nerozuměla, byly na mě navěšené NWO satanistické složky a já o tom netušila, do všeho mi vnesla světlo až Galaktická federace 2015.
Politicky je GF na straně Ruska, muslimských zemí a Afriky, tak jsem to zažila, tak ta válka byla koncipovaná.
Nepřítel je západ.
Když se to někomu nelíbí, ať se mu to nelíbí.
Vyšší inteligence asi sotva budou na straně západu a po jejich masové proočkovanosti a kauz, kdy Rakousko chtělo očkovat povinně, už je i vidět na číslech, jak strašně jsou špatní a nenapravitelní.
Dimenzionální válku jsem řešila proti-akcemi proti západu, když už se šlo na pozemní politickou úroveň.

Schummanovu rezonanci jsem nikdy moc neřešila, až teď.

Říkám - z mých zážitků došlo k dalšímu oslabení NWO, protože jsem jim nabořila nějaké řídící centrum a GF už si je podchytila a pak jsem slyšela mohutný výbuch nějaké technologie, což jak mi bylo řečeno od GF, byla technologie, která ovlivňovala ionosféru tak, aby ji držela pod velkým elektrickým napětím a díky tomu bylo bráněno průniku kosmických vln do vnitřního prostoru planety.
Jsem překvapená, co od té doby rezonance dělá a domnívám se, že je to v pořádku, že ve skutečnosti bylo špatně všechno to předtím.

A to, co je popsáno v textu, to varování, myslím si, že už se to dávno děje.
Lidi jsou dementní zhypnotizované stádo, jejich reakce jsou vyloženě děsivé a neschopní jakéhokoliv odporu jsme už teď, myslím si proto, že už se to dávno děje a že zdaleka nejhorší to bylo před r. 2014 a 2015, přičemž výraznější změny nastávají až v posledních letech.

Subjektivně mi odpadly všechny ty bestiální zrůdy, co mě napadaly a je mi lépe a uzdravuju a stabilizuju se, myslím si, že nejhorší temno už bylo a že tyto změny Schummanovy rezonance jsou pozitivní.
Možná že takové jsou právě normální, že tak to má být, že jsme žili pod pokličkou, která teprve teď odpadla, díky dalšímu úspěchu GF ve válce proti NWO.

le uvidíme - já z toho taky nejsem moudrá, nevím najisto vůbec nic.

Vím jenom, že všichni ty slintači lásky jsou prolhaný svině, že bylo strašně moc falešných a škodlivých kontaktů, které odpadly, že reálná GF nesnáší USA a nikdy by se na ně nespoléhala, jako to cpe Křešová.
Že ta válka byla hnusná a krutá a že lidstvo nemá právo toto přežít, protože neprokázalo vlastnosti a úroveň vývoje, která by jim dovolila přejít suchou nohou do nové éry této planety.
Zásah GF se děl kvůli planetě a lidsto přežije ve zredukované míře, což je nadstandardní výsledek, vzhledem k jeho tuposti a zkaženosti.

Takže očekávám jakékoliv děje, které uspíší úmrtí očkovaných, zkázu západu a kataklizmatické změny, které zabijí lidi na pobřežích a i v dalších oblastech.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter