Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.6.2023 >


Uvidí se, třeba za pár dnů oznámí, že to byla chyba na stroji, že jim příliš roztočil vrtulku polární vítr, kdo ví.
Ale já fandím tezi, že začíná nabíhat vzestup planety, dlouho bržděný kvantový skok, předimenzování, že nyní se konečně začnou věci hýbat a když vidím ten graf, mám tendenci do něj foukat jak do ohníčku, ať vydrží a dává víc.

Individuálně cítím vzněty, tedy vnímám jakési pročištění vědomí a vždy, když se mi to stane, tak chytám záchvaty zuřivosti proti zlému.

V mém individuálním případě to obnáší i záchvaty nenávisti k západu a 80% lidstva, prostě to tak mám, jsem od začátku svého života prostě spíše pro-východní a levicová a můj první kontakt s mimozemským elementem obnášel rozhovor o tom, proč ještě nezničili USA.

Proto varuji, aby si na mě kdokoliv budoval "image", protože to časem vede ke konfliktu.
Taky je dobré vědět, že tím, že tu na mě někdo reaguje, ještě neznamená, že se mnou absolutně souhlasí, věci může vidět jinak a taky doporučuju, buďte anonymní, neodhalujte svoji identitu, já ji taky neodhaluju.
Třeba pro Tommo - aby nezískal pocit, že teď jsem napsala něco, co ho třeba diskredituje - to se podle mě stalo s kikimorou, kdybych si měla jakkoliv racionálně vysvětlovat, co se stalo, která se na mě s tou dřívější skupinou jakýchsi lidí na mě nalepili v souvislosti s moji kritikou Křešové a následně se mě snažili nějak zamotat do "new age" pózy lásky a světla a já tohle prostě nejsem.
Proto je to nebezpečné pro osobnostní prestiž a pověst, se se mnou kamarádit.

A já nemám na nějaké pózy čas, ani psychické rozpoložení, nemůžu nikterak konkurovat skupinám prolhaných ezoslaďoušků, kteří plácají totální nesmysly, protože jim jde o prachy, nebo jsou po lobotomii, nebo mají přesně to, co já, ale špatně to pochopili a jsou zamotaní v pózách a ovládáni nekalými inteligencemi.

Stejně tak můžou mít slaďoušci pravdu a já jsem posedlá zrovna těma hroznýma annunaki.

Jsem přesvědčená, že každý je tu sám za sebe a se mnou se nedá nikdy plně ztotožnit, dát za mě ruku do ohně, jakkoliv na mě vsadit jako na svého koně atd.

Nedávajte za mě nikdy ruku do ohně, protože nevíte, co ze mě vypadne zítra :-)

Sama sebe beru jako příspěvek do toho, co se děje, kdy popisuju svůj zážitek a nemám absolutně zapotřebí o tom jakkoliv lhát, protože jsem přesvědčená, že to mám popisovat tak, jak to zažívám, protože jinak je to podvod.
Zatím mi to dává smysl, tak o tom píšu.
Kdybych ztratila nit, tak bych asi přestala.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter