Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Objevilo se video od nějakého chlápka, který se zabývá tímto aktuálním výkyvem Schummanovy rezonance ve stanici v Tomsku, rozebírá to docela rozumně, asi má větší vhled i do technických věcí, říká důležitou věc, kterou jsem se snažila taky zjistit, ale nedařilo se mi a to, že jiné měřící stanice žádné takové zvláštní výkyvy nehlásí, což je asi nejpodstatnější fakt.
Dále uvažuje, že to může být místním působením HAARP, ale nejvíc se přiklání k verzi, že jde o rekalibraci, ale že taky nechápe, proč to veřejně vysílají.
Nedělá stoprocentní závěr, taky říká, že s jistotou nic neví, ale je to racionálnější, než většina "info" okolo tohoto jevu.


https://www.youtube.com/watch?v=XDTl0RL_EgA



Když si člověk naladí automatické titulky z angličtiny na češtinu, tak to docela jde, pochopit, co říká.
Zatím je to asi nejvíc konkrétní informace na tento konkrétní výkyv.
Ve videu ukazuje jedny stránky, odkud bere data z jiných měřících stanic, to je tady:

http://www.vlf.it/

Na těch stránkách je sloupec vpravo nahoře, který odkazuje na různé měřící stanice - sloupec pod návem "LIVE DATA VLF MONITORING STATION"

Tam se tedy ukazuje, že bohužel, ale tyto hodnoty měří jenom Tomsk, takže nemůže jít o reálnou změnu celého pole planety.
Asi je to nějaká chyba, kalibrace, nebo něco jiného, uvidí se.
Ostatní stanice zaznamenávají docela "nudu", zdánlivě se nic až tak výrazného neděje, zřejmě prakticky probíhá normální rezonance.

Co je ale zajímavé, v těch diskuzích okolo tohoto jevu jsem zaznamenala úplně stejný postřeh, jako jsem měla já, někdo psal v angličtině, že se mu zlepšila vitalita a že má pocit, že se zvedla mlha a že udělal víc práce, než obvykle.
Ten samý pocit mám taky, je otázka, jestli je to autosugescí, nebo je to nějak reálné a jestli to bude dále přetrvávat.
Ale ten pocit tu je a musí souviset s korunní čakrou a ten chlápek ve videu taky říkal, že měl významný sen o korunní čakře.

A nakonec to všechno může souviset s tím mým vjemem, že se GF podařilo odprásknout nějakou technologii, která nějak energeticky dotovala ionosféru a ta sem pak nepouštěla konkrétní energie a jak se tento vliv odstranil, může se to projevit změnami korunní čakry, mizí pocit dušení, deky, mlhy a zlepšuje se vitalita.

Je to zmatek, nabízí se - no tak se zeptej těch mimozemšťanů, ale když se ptám, tak se kolikrát dozvídám věci, které jsou zase hodně fantastické, bohužel realitu nejsem schopná úplně přijmout, protože je příliš divoká a fantastická a v této civilizaci je považována za nepřijatelnou, tak se taky musím spoléhat na svůj rozum a racionalizovat vše, abych nezešílela a udržela se jako prostředník mezi tímto houževnatě jebnutým omezeným světem úplných idiotů a fantastickým světem rozvinutých mimozemšťanů.

Už to trvá dlouho a bohužel není na obzoru žádná pozitivní změna.
Nejdůležitější je z mého pohledu zastavit nemilosrdnou zrůdnou technokracii a mikrovlnný teror, který má vliv na psychiku.
I když vymře 3/4 ptáků a drobných živočichů, tak těm odporným sviním, co se smějí všemu o kritice 5G, je to jedno - těm to přestane mít jedno, až zkolabuje celý ekosystém a oni konečně nebudou mít co žrát, tam teprve jim to nebude jedno.
Ale my nemůžeme přece čekat, až to tam ty hovada dotáhnou.
Nikde není dovolání, nikdo nic neslyší.
Tak člověk doufá v zázrak a chytá se každého stébla a náznaku.
I tahle výchylka v Tomsku pomohla zlepšit náladu a i když to bylo třeba i založeno na iluzi, v něčem to pomohlo. Každý okamžik světla a naděje je v této odporné době pozitivní.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter