Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A jediné řešení je takové, že se lidstvo spojí s GF, ta přistane a stane se našimi patrony, díky tomu budeme mít konečně nějaké slovo ve společnosti, s okamžitou platností se odstaví 5G a společnost bude bez internetu a GPS a všech těchto vymožeností, nebo se to odstaví a okamžitě se začne pracovat s vědeckými týmy na ne-toxické obdobě.

Jenže, bohužel, realita je úplně jiná.

Válka proti NWO byla extrémně náročná a lidstvo se vůbec nijak neangažovalo, když se angažuje, tak v notičkách NWO, jako jejich zmanipulovaní otroci proti nám, proti osvobození, proti Galaktické federaci.

Byla to krutá válka a jediný, kdo se za nás postavil, byla GF, ale ta taky není tak všemocná a NWO bylo velice silné a připravené zničit lidskou psychiku a duši na všech frontách.

Já vím, že většině opovržlivých namyšlených debilů to tak nepřijde, ale to, že žiju, je extrémní výkon.
Já musela pochopit, nejen jak vyhrát nad všemi těmi sviněmi, které mě chtěly roztrhat duši zaživa a deptáním mě dohnat k sebevraždě, pak jsem musela ještě pochopit, že je to všechno technika a že někteří z těch, ke kterým jsem se upnula jako k božským bytostem jsou lidi, jako já a nebo jsou to lidem podobní mimozemšťané - najednou si člověk připadá jak zvířátko a je to děsivý psychický dopad, kterou mnozí nezvládnou a radši se zasebevraždí.

A kde to jsme, když je možné naši transcendentní nedotknutelnou sféru ducha a vyšší spravedlivosti dirigovat technicky?
V bodě, ze kterého už není návratu a cesta vede jenom dopředu - do galaktické reality, pochopení těch ras, co v ní žijí, pochopení technookultismu atd.
A cesta vede spirituálním růstem.

Všechny ty primitivní hovádka, jak se mi vysmívají jako bláznovi, by nepřežily, tělesně ani duševně, kdyby na ně někdo zamířil psychotronický arzenál.
To chce duševní megasílu, tohle odrazit, velkého ducha.
Ale tahle bezbožná společnost je zvyklá se velkým a starým duším vysmívat, protože ta společnost je dobytčí.

A právě proto, že toto je válka starých duší o tuto planetu, tak nejsme povinni zachraňovat tu parazitickou lidskou rasu, která jde proti nám.
Proto ať konec těch zrůdiček přijde co nejrychleji.

Bohužel, nějakým mimozemským kontaktem už to nejde - nejsou tady lidi, kteří jsou ochotní cokoliv chápat reálně.

Jestli má někdo představu, že tu jako kolem nás poletují nějaké andělské skupiny mimozemšťanů, které vypadají jako odporné šedivé zrůdy, ale přesto jsou v nich andělské dušinky, které jsou námi znepokojeny, jinak ovšem žádné zlé mimozemské rasy nejsou a ty andělíčkářský rasy pořád "čekají", až se jako polepšíme, dělají na nás prstíčkem "ty ty ty" a jinak nezasahují, tak ať si fakt zajde na psychiatrii.

To je tak debilní vykotlaná představa reality, že je to fakt šílenství.

Tady NWO hnusy, satanismus , bestiality, krátící se čas na záchranu, 5G teror, šedivácké únosy a psychotronické útoky a nad námi andělíčkářské rasy, které nám posílají lásku a jsou námi znepokojeny a nikdy nezasáhnou a čekají, až my spirituálně vzestoupíme.

To je na hlavu a kdo tomu věří, je blázen.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter