Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 Tommo (Občasný) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
K příspěvku víše, kde zmiňuješ můj nick - osobu.

To je hezké, chytré a určitě na místě.
Hezké, protože přemýšlíš o své obraně do předu.
Inteligentní, protože to muselo být vyřčené.
Poučení na základě zkušeností, tedy na místě.

Děkuji za upozornění a zvednutý ukazováček - Pozor !

Ty zbytečné ataky předcházejíc sympatiím určitých tvých čtenářů, diskutérů v minulosti jsem tu registroval. Celkem mě překvapily ty soudy, obvinění a míra zlé hysterie z jejich strany. A ještě před realná obvinění, kde se snad tahali paragrafy ve snaze potlačit tvoje příspěvky od nějakých řekněme parazitů.
Chovali se jako kdyby přišli do kina, nečekali na finální rozuzlení a začali moralizovat, snažit se upravit, vstupovat, zásadně měnit dění, protože tě hned ze startu jiní nedokázaly zastavit.
Tahle platforma to takhle umožnuje.
Vyprávíš svůj příběh, zkušenost tak jak ti to tvoje vědomí překládá, interpretuje a dále rozvíjíš.
Kdyby ti sem nepsal nikdo bylo by to i lepší. Já o autenticitě tvého příběhu nepochybuji.

Do ezoterických kroužků nechodím i když se o určité věci i hlouběji zajímám. Nejsem zatížen ani zaslepen nějakou určitou konkrétní tezí, či ortodoxní vírou.
Nemohu se plně s nikým ztotožnit, ruku do ohně nee :) I když sem v poslední době chodím rád z důvodu obsáhlé knihovny, kterou si rád pročítám a některé pasáže, vjemy korespondují s mými.
Pokud s nějakým aspektem, vyjádřením, postojem zde nesouhlasím - nekomentuji.

Toto je tvůj prostor.

Slušné chování, všeobecný respekt. Snaha o pochopení úhlu pohledu. Trochu empatie.
Nemám všeobecně potřebu někoho z IT prostoru nějak morálně rovnat, nebo přesvědčovat o své pravdě.
Snažím se být nekonfliktní, uznávajíc přírodu, planetu, vesmír a dál, ale né za silně eskalované situace na duchovní, politické a v neposlední řadě exo-politické situaci. Kdy jsem zaskočen, otřesen dlouholetou amorálností západu, stádovosti a nepotřebou pěstování duchovního rozvoje, debilizmu západní brány Slovanů a kriminálních politických uskupení v celém světě.
https://kresadlo.com/lakmusovy-papirek/

Tady v tvém prostoru Přilítli jsem pozorovatel, nikoliv tvůrce či kritik.
Vážím si možnosti sem něco napsat, porovnávat nějaké informace, vjemy, zeptat se i vyjádřit upřímnou podporu pokud jí cítím.
Nenapadlo by mě tě jakkoliv v čemkoliv rovnat, natož násilně vnucovat.

Nebyl bych člověk, kdyby mě nenapadla myšlenka, zvědavost jak asi tento autor, další člověk fyzicky vypadá, ale tohle přeci není seznamka, není to nutné, potřebné, žádoucí si hned vyměňovat rodinné recepty, objímat se v ramenech.

Jsem otevřený, nikoliv však neutrální.

Tvoje výslednice stavu je přiměřená tomu co se okolo děje a já to vnímám stejně, přesněji velice podobně.
O uvědomělých není slyšet, ticho po pěšině. Nebo jen neumím hledat ? Nechápu jak mohou být lidé tak lhostejní slepí, úplatní a vědci tak zhýralí, zkorumpovaní bastardi.
Všechny ty očividné indicie okolo vedou do propasti zkázy a temnoty. Co je jako s lidmi, pokud se jim tak dá ještě říkat.
Z Mopse už asi vlčák nebude.

Můj lucidní sen, vize, či klidně halucinace.
Konec nacistické globálně korporátního kapitalizmu, přijde s posledním výdechem naší matky Země. Ve chvíli, kdy jsme vyčerpali, rozebrali, otrávili poslední zbytky přírody se lidé masově probudili. Dívali se skrze ty stejné oči, které používali pro přehlížení reálných blížících se globálních problémů s biotopy ekosystémy a svojí zadupané duchovní podstaty.
Jako kdyby celou dobu něco tušili, ale nepřipustili si že je to až tak závažné či dokonce možné, ale bylo to více než reálné, bylo to zde a bylo to teď !
Najednou ze všech lidí spadly obrovské pouta, obrovská tíha, která byla neproniknutelnou oponou v jejich myslích.
Všichni jsme se jen na sebe jen krátce podívali. Stačilo to. Bylo v tom vše.
Upřímně jsme se kolektivně bez jakýchkoliv rozdílů, předsudků a studu intuitivně chytili za ruce a vydali se všichni jako jeden z městské zástavby zpět k lesu, začít znovu.
Najednou všichni cítili a brali na sebe svojí část zodpovědnosti za tento stav. Litovali, káli se.
Plní nadějí v nový start, začátek. Šli jsme po cestě z odpadů, všude plasty, mikroten, po mrtvé zvěři jen kosti a smrtelný zápach. Vzduch se jen těžce dýchal a byl nepříjemně štiplavý. Takové ticho jsem ještě neslyšel. Nikdo nepromluvil ani slovo. S fauny a flory na dohled nezbylo nic, ani jediný strom, stéblo trávy, ani jedna vlaštovka, ani jeden komár, který by narušil hrobové ticho.
Vydali jsme se cestou nahoru k šedivému hřebeni bývalého lesa, plní naděje že za hřebenem začneme znovu a už nikdy nedopustíme, nenecháme sebou manipulovat, aby se tato pohroma opakovala.
A však když jsme došli na hřeben kopce a rozhlédli se po celém obzoru, byli jsme k smrti vyděšení a fyzicky zamrzly. Nezbylo děti nic. Není kde začít. Vše je u konce. Na dohled stejný obraz zkázy jako dole pod kopcem. ....
Víc popisovat není třeba.

Nevím jestli je čas to zastavit. A i kdyby byl. I kdyby stačila poslední vteřina života, nevěřím v to nejdůležitější, nevěřím již v lidskou vůli se s toho nějak vymanit.
Drtivě naočkováno vykořisťování, žití na úkor druhých, klanění se iluzorním hodnotám, směšnému podléhání primitivní manipulací myslí skrze TV reklamy, sofistikovanější vymývání mozků 5G, ovlivňování přírody HAARPEM, ...
Celkově disrespekt k přírodě a jejím zákonům. Úplatnými vědci.
A tak bych mohl pokračovat až do fáze, kdy jediná šance na záchranu této cenné planety a života na ní je podmíněno odstraněním tohoto zhoubného vředu jménem lidstvo.

Fenomén GF vynechávám, to jsou pro mě neznámé proudy. Nicméně intuice mi říká, že bych se celkem divil kolik je inteligentního života okolo. Vždyť je to snad i dokázaný kurva, že tu je spousta "věcí" okolo....
Ale dříve nežli to vědátoři a vlády pustí, nebo nabité technologie využijí ve prospěch lidstva.
Dříve Přílitli, prosím tě budeš kosit všechny ty externí zrůdičky včetně TBR3 sračky silou vlastní mysli ! ( Dávám ti za pravdu.)

( Hele na odlehčení se musím zasmát vždy, když si vzpomenu na jeden s tvých komentů, kraťoučké věty - postřehu, připomenutí o zradě Aštara směrem k panu Ivoj Bendemu. Tu zradu jsem totiž vážně nečekal :) :) :) )

Mějse.
Ps : Doufám tedy, že již necítíš že jsem se na tebe "nalepil", ale pro jistotu ti sem psát nebudu. Pokud neucítím, že to je nějak urgentní. Protože dneska třeba není. :)


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter